Mini actioncams voor stunten / circuit / weg

Ik heb ook maar de specs overgenomen ;) Maar het werkt prima .. Praktijk wijkt altijd af van de specificaties ;)
 
Bedankt voor je bijdrage, ik heb gewoon liggen voor 20 euro wat het me ook gewoon gekost heeft.
Die 1 en 2 dollar dingen ben ik wel is tegengekomen maar twijfel hard over de verkopers daarvan.

Maarrrr, wie wil?
 
Bedankt voor je bijdrage, ik heb gewoon liggen voor 20 euro wat het me ook gewoon gekost heeft.
Die 1 en 2 dollar dingen ben ik wel is tegengekomen maar twijfel hard over de verkopers daarvan.

Maarrrr, wie wil?

Daar kan je over twijfelen, maar mijn 2 dollar ding is zaterdag gewoon op de mat gevallen.
 
Vergeet niet dat je voor deze camera'tjes een speed 6 geheugenkaartje nodig hebt, anders gaat het beeld schokken. Kaartjes kosten 11 euro voor 4 of 8 gig via www.dealextreme.com

Heb het camera'tje zelf ook :)
 
Vergeet niet dat je voor deze camera'tjes een speed 6 geheugenkaartje nodig hebt, anders gaat het beeld schokken. Kaartjes kosten 11 euro voor 4 of 8 gig via www.dealextreme.com

Heb het camera'tje zelf ook :)
Onzin. Aan een GOEIE class 2 heb je meer dan genoeg. Met goeie bedoel ik een echte sandisk oid.
 
Awel en zo kan het er dan gemonteerd uitzien :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan