Mini actioncams voor stunten / circuit / weg

@ Remco, ziet er goed uit.. maar waait ie zo niet weg? Ik had hem gewoon aan de zijkant van me helm vastgemaakt.

@ G.focker,je hebt PM
@ Hill: Mooi dat het bevalt, over die Micro SD is vaker onduidelijkheid maar die zit er gewoonweg niet bij watook in de adv staat ;)
 
Zit goed vast met een Tyrip en een keycoardje ter borging. Heb 'm tot nog toe alleen gebruikt met het karten (max. 70km/u), en dat ging prima, voor stunten/Supermoto/toerrit zal het zo ook prima gaan denk ik.

Als je met een Supersport de Duitse autobahn opgaat zal je het inderdaad beter anders aan kunnen pakken O-)
 
Laatst bewerkt:
Zit goed vast met een Tyrip en een keycoardje ter borging. Heb 'm tot nog toe alleen gebruikt met het karten (max. 70km/u), en dat ging prima, voor stunten/Supermoto/toerrit zal het zo ook prima gaan denk ik.

Als je met een Supersport de Duitse autobahn opgaat zal je het inderdaad beter anders aan kunnen pakken O-)

Ah ok ik snap!
Met een beetje crea bea instelling kan je die dingen overal kwijt *O*
 
Je video is prive? :?

Ik heb ze ook in gebruik. Goed spul. :Y

(videootje in mijn ondertitel - gecomprimeerd, origineel is scherper)
 
Laatst bewerkt:
beeld ziet er goed uit maar hoe zal dat zijn op een v twint? op een dijkje? ik heb itressen maar denk er nog even over na
 
Als je op je GS doelt, dat is geen V-twin ;)

Beeldkwaliteit is altijd goed wanneer bevestigd op de helm, en op de GS had ik hem direct aan het frame hangen wou ook prima.
 
dit ging ook perfect :P
effe een begeltje geprutst met zuignappjes eronder en klaar
full
 
Wil je verkoop niet afkraken maar het beeld gaat.Geluid is echt ruk.

Mooi/netjes filmen kan niet.
.

Heb hem zelf ook gehad en direct weer weg gedaan.
Batterij is binnen een uurtje(nog niet) leeg.

Ik had hem op marktplaats gekocht voor €15,- dus je bent ook te duur.
Ik had hem voorop me helm gemaakt:

00000013.JPG


00000014.JPG


Het beeld en geluid:

 
Laatst bewerkt:
Als je op je GS doelt, dat is geen V-twin ;)

Beeldkwaliteit is altijd goed wanneer bevestigd op de helm, en op de GS had ik hem direct aan het frame hangen wou ook prima.

kerel ik bedoel de gs ook niet,maar één v-twin me maatje wilde al zo cameratje hebben en die heeft een v-twin die geeft nog al trillingen door en rijd erg veel dijk en dat hobbelt ook nog wat ik weet dat de cam op snel weg goed beeld geeft maar op de dijk is meestal hobbeliger
 
Let wel op dat de houdertjes redelijk kwetsbaar zijn.
Ik ben zo mijne verloren toen hij gemonteerd zat op een quad...(was erachter aan het snowboarden)
De pinnetjes waarmee die vast zat waren gewoon los gegaan..cam en 4gb kwijt :( heb nieuwe kunnen bestelllen.
Het kan wel zijn dat ze toen kwetsbaarder waren door de kou..(dus het plastic wat brosser was)
Ik doe hem nu voor de zekerheid op de motor in het plastic hoesje daar verlies je uhm niet zo snel mee ;)
 
Let wel op dat de houdertjes redelijk kwetsbaar zijn.
Ik ben zo mijne verloren toen hij gemonteerd zat op een quad...(was erachter aan het snowboarden)
De pinnetjes waarmee die vast zat waren gewoon los gegaan..cam en 4gb kwijt :( heb nieuwe kunnen bestelllen.
Het kan wel zijn dat ze toen kwetsbaarder waren door de kou..(dus het plastic wat brosser was)
Ik doe hem nu voor de zekerheid op de motor in het plastic hoesje daar verlies je uhm niet zo snel mee ;)

Eigen fout, er zit gewoon een koordje bij om hem mee te zekeren ;)
 
Wil je verkoop niet afkraken maar het beeld gaat.Geluid is echt ruk.

Mooi/netjes filmen kan niet.
.

Heb hem zelf ook gehad en direct weer weg gedaan.
Batterij is binnen een uurtje(nog niet) leeg.

Ik had hem op marktplaats gekocht voor €15,- dus je bent ook te duur.
Ik had hem voorop me helm gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het beeld en geluid:


Ik weet niet wat er zo erg aan is, maar als ik je filmpje zo zie is de kwaliteit prima, geluid goed te doen en dat voor 20 euro. Volgens mij verwacht je een HD camera voor 10 euro ofzo? Gemiddelde actioncam van 150 euro van ATC heeft nog slechtere kwaliteit en geluid.
 
Wil je verkoop niet afkraken maar het beeld gaat.Geluid is echt ruk.

Mooi/netjes filmen kan niet.
.

Heb hem zelf ook gehad en direct weer weg gedaan.
Batterij is binnen een uurtje(nog niet) leeg.

Ik had hem op marktplaats gekocht voor €15,- dus je bent ook te duur.
Ik had hem voorop me helm gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het beeld en geluid:


voor die 15 euro mag je niet klagen met zulke beelden 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan