Verzamelpunt Amsterdam/Nieuwegein MFMM 2011

MasterTommy

MF veteraan
14 sep 2008
13.390
290
Amsterdam
full


Voor iedereen die behoefte heeft om samen naar de MFMM te rijden, bij deze. :)

Zie voor meer info en inschrijven ook:

1e MF MegaMeeting 2011 op zondag 8 Mei





De planning:

We verzamelen om 9:30 bij de Foodstrip A9, aan de Tafelbergweg in Amsterdam Zuid-Oost.

Rond 9:45 vertrekken we richting veenendaal via de snelweg, waar we bij het tankstation bij Nieuwegein aan de A2 (Hierzo) Even stoppen om een peuk te roken en om eventuele mede-MF'ers die aan willen haken op te halen, om daarna een leuke binnendoorroute te rijden naar veenendaal. Met dank aan Paul_K :)

Dus:

Mensen voor verzamelpunt Amsterdam: 9:30 aanwezig, 9:45 vertrek.
Mensen voor verzamelpunt Nieuwegein: 10:00 aanwezig, 10:15-10:30 vertrek.

full



Wie gaan er mee?

Plemp een berichtje als je ook in de lijst wilt.

01 MasterTommy
02 Paul_K (ovb?)
03 Gvdp
04 Lady_Yce
05 Adindum
06 RidEr_HeLeEn
07 NiNjA72
08 T_Gixxer
09 Ron348
10 skylight
11 Yvette-Cherielle
12 psychopunk
13 silvio (+ 2 vrienden)
14 Devil Tartaros
15 arjanvmax
16 carden
17 YamahaGriff
18 xt020 (+ 1 vriend)
19 PaultjeZX-10
20 Unexist (ovb?)
21 Matuzu (+ 2 vrienden ovb)
22 born
23 marvin m (+ moeders en vriendin)
24 madpete
25 Gerrie-Tuono
26 raw3003 (+ 1 vriend)
27 DennisHopper
28




Enkele puntjes:



[*]Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ik neem nergens aansprakelijkheid voor. Jullie rijden toevallig achter mij aan omdat ik zo'n mooie sticker op mijn kentekenplaat heb, ofzo. :+


[*]Het wordt gewoon een normale rit, rij in baksteen-formatie, en ga niet lopen wheelieën of andere ongein in de groep, daar is later genoeg tijd voor.


[*]Iedereen is volwassen, iedereen kent de regels van groepsrijden. Doe je niet enigzins normaal of veroorzaak je gevaar, dan moet ik de persoon in kwestie helaas verzoeken om de groep te verlaten. :)




Iedereen die aanwezig was, bedankt voor de gezelligheid en eventueel onbegrip voor de onstane situatie bij de twee tankstops. In ieder geval tot de volgende rit! *O*
 
Laatst bewerkt:



De planning:

Rond 9:45 vertrekken we richting veenendaal via de snelweg, waar we bij tankstation Nieuwegein aan de A9 (Hierzo) Even stoppen om een peuk te roken en om eventuele mede-MF'ers die aan willen haken op te halen, om daarna na een stuk A4 een leuke binnendoorroute te rijden naar veenendaal. Met dank aan Paul_K :)


~



[me="Bas600"]kan waarschijnlijk niet,[/me]

maar ik wil wel even doorgeven dat Nieuwegein iig NIET aan de A9! ligt , en via de A4 is het ook redelijk om vanaf N'gein :+
 
Laatst bewerkt:
is het de bedoeling te gaan touren?
aardig omweggetje aangezien de a12 directer is m.i.
wel leuk dat het georganiseerd wordt
 
Terug
Bovenaan Onderaan