M-F OMA

Uhm, guess u can call me stupid. Maaruh, wat is het verschil tussen gewoon posten en replyen, en what the f*&^ is een QuickReply.
Misschien wel handig om te weten, omdat ik me er misschien onbewust schuldig aan maak. |(
 
Ik heb wat geëxperimenteerd, maar de waarschuwing staat nu dus waar de post-knop staat, je kunt er niet overheen kijken.

Maar een rood kleurtje oid is ook geen verkeerd idee.

Mijn OMA werkt ook *D Was alleen teleurgesteld dat de foto niet echt boven kwam puppen ;)
 
Ik heb ff snel wat nieuws ingebakken wat de laatste tijd al een paar keer ter sprake is gekomen:

De M-F OMA

Ofwel, de Motor-Forum "Ouwe Meuk Alert".

Als je nu wilt replyen in een topic waarvan de laatste reply meer dan 2 weken geleden was krijg je een waarschuwing te zien. Hetzelfde geldt voor de QuickReply, daat komt dan ook een waarschuwing bij te staan.

Je kunt wel gewoon nog posten, maar de OMA is om te voorkomen dat mensen worden gefeliciteerd met hun nieuwe motor die allang weer in puin ligt :)

Zoals gezegd staat de 'limitet' nu op 2 weken, wellicht dat dit in de toekomst wat bijgesteld moet worden. Dat merken we dan vanzelf wel.


Have fun! :)

ik dacht dat dit een soort humoristisch vervolg was op poetssloof, moeder van het M-F... denk, die banaan gaat iemand uitroepen tot OMA van het M-F!! :+
 
Goed idee Bananeman!

Uhm, guess u can call me stupid. Maaruh, wat is het verschil tussen gewoon posten en replyen, en what the f*&^ is een QuickReply.
Misschien wel handig om te weten, omdat ik me er misschien onbewust schuldig aan maak. |(
Quickreply is een optie die je kan aanzetten in je profiel. Errug handig! Je krijgt dan een 'quickreply' balk onderaan ieder topic
 
Op zaterdag 07 juni 2003 10:55 schreef Bike4Fun het volgende:
Goed idee Bananeman!Quickreply is een optie die je kan aanzetten in je profiel. Errug handig! Je krijgt dan een 'quickreply' balk onderaan ieder topic
thank you :}
 
Jammer dat het weer uit de hand liep daar. Zoals alle door mij gestarte topics :?
die topic was duidelijk genoeg goed bedoeld, ik snap ook niet waarom zoiets dan weer verpest moet worden onafhankelijk of je het er mee eens bent of niet.
 
ach ja...

Maar OMA vind ik voormezelf beetje te gortig worden.. dan hadden ze er 2 jaar geleden bij moeten wezen toen ik verkleed als bejaarde met rollator de zee in dook op 1 januari 2001

dus al wie er ouder is als vrouw en jaar of 50 tot 100 mag zich melden :X

Ben ik tenminste uit de vuur linie... Ik ben bij sommige toch al de pispaal

:9

Sukses naar t zoeken van een oudere dame hier
 
Ik heb wat geëxperimenteerd, maar de waarschuwing staat nu dus waar de post-knop staat, je kunt er niet overheen kijken.

Maar een rood kleurtje oid is ook geen verkeerd idee.
Het venster is er iets groter door, maar viel niet direct op en je begint dan gelijk te typen en ziet dan vervolgens onderin de text staan.

Zou het daarom dan bovenin kunnen of moet je daar veel voor aanpassen ?
 
Dacht even dat het over deze dames ging:

full
 
Goede actie!
Misschien kan de tekst bovenaan staan en dan in het rood ofzo?
Nu kan het zijn dat er overheen kijkt of dat je het pas ziet als je je reactie al geschreven hebt.
 
De melding had ik eerst bovenaan geplaatst, maar daar kijkt eigenlijk helemaal niemand. Daar staat nu 'je bent ingelogd als...'. Door die melding te plaatsen waar de Posten knop staat word je als het ware gedwongen om te kijken en iets verder naar beneden te klikken. Lullig misschien dat je bericht dan al geschreven is, dus hierbij een tip: eerst ff onderaan kijken :P
 
Nou nou wat is het weer leuk om een ander af te zeiken.
Niet iedereen kan met alleman opschieten maar moet er dan 1 persoon zo afgezeken worden
Dit valt me zwaar tegen van degene die hier de leiding hebben
Ik ga julie vrouwen of vriendinnen toch ook niet afzeiken

Op zondag 12 oktober 2003 16:51 schreef Bananeman het volgende:
Het Off-topic forum is een geval apart... er mag heel veel en het hoeft nog niet eens direct heel erg motorgerelateerd te zijn. We hebben al eerder aan proberen te geven hoe in Off-topic wordt gemod (dat het een 'groot grijs gebied' is), maar aan de signalen van veel bezoekers te horen loopt het uit de hand en wordt veelal gepleit voor harder optreden.

Binnen de crew zijn we aan het bekijken of we e.e.a. moeten veranderen en zo ja, hoe dat dan moet gebeuren. Daar willen we graag jullie mening bij hebben. Dus laten we beginnen met een heel eenvoudige poll met slechts twee opties: Moet er strenger worden gemod in Off-topic?

Hiermee bedoelen we dus: moeten we meer topics op slot gooien die echt nergens over gaan? Ja, dat is wederom dat grote grijze gebied, maar gevoelsmatig weten veel mensen best wanneer iets hier echt absoluut niet thuishoort. Dump hier je mening, maar houd het aub wel netjes :) We zullen de posts allemaal lezen en meenemen in onze beslissing om het beleid al dan niet aan te passen en op welke manier!

Dit topic staat trouwens in Off-topic omdat het specifiek daar over gaat.

Op maandag 13 oktober 2003 05:57 schreef Bikermouse het volgende:
Er mag van mij wel strenger gemodereerd worden op de inhoud van sommige posten.

Zoals het verwijderen van discriminerende posten en posten waar mensen in aangevallen worden.

Maar als zelfs de moderators zich niet netjes kunnen houden dan is het eind zoek.
 
Op maandag 13 oktober 2003 06:27 schreef Bikermouse het volgende:
Nou nou wat is het weer leuk om een ander af te zeiken.
Niet iedereen kan met alleman opschieten maar moet er dan 1 persoon zo afgezeken worden
Dit valt me zwaar tegen van degene die hier de leiding hebben
Ik ga julie vrouwen of vriendinnen toch ook niet afzeikenMaar als zelfs de moderators zich niet netjes kunnen houden dan is het eind zoek.
:?

Verkeerde topic?
 
:?

Verkeerde topic?

Uhmmm ik denk dat Bikertje de datum van de eerste aantal posten NIET heeft opgemerkt
Hij vond t erg flauw de opmerkingen naar mij toe gericht... en vandaar dattie VOOR is voor een strakkere toezicht op posten

:) ..

Maar t komt allemaal wel goed .. :}
Ik pas mijn posten al geruime tijden aan.. en t werkt prima en kreeg al positieve reakties laatete tijd dat ik nie overal op hap en inga :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan