M-F OMA

ik heb al vaker op een ietwat ouder topic gereageerd omdat er geen actueler topic over dat onderwerp was en om dan een nieuw topic te starten vind ik ook niet nodig. Maar vandaag (6 februari 2004) ondekte ik voor het eerst Motor-Forum OMA, leuk idee trouwens, zijn er ook foto's van Motor-Forum OMA op de motor. Ik denk dat ze een hele snelle bmw rijdt.
 
Kan je Jaq niet IPV die oma doen????

Dan komen al die auwe topics teminste nog es trug
 
Zoals gezegd staat de 'limitet' nu op 2 weken, wellicht dat dit in de toekomst wat bijgesteld moet worden. Dat merken we dan vanzelf wel.
Denk je dat er genoeg mensen zijn dan die hun motor binnen 2 weken in puin hebben liggen :? ?
:+ :+
 
kun je nu ook niet iets maken dat als mensen 2 weken niet inloggen ze ook een boze oma krijgen :X
 
Reageren op een topic waar al geruime tijd geen reactie meer is geplaatst wordt op dit forum dus, zoals op de meeste forums, niet erg geapprecieerd. Maar wat is daar eigenlijk mis mee? Kan het kwaad een "dood" topic weer tot leven te wekken? Stel, je ontdekt een topic en je vindt het zeer interessant en wil zeer graag een reactie plaatsen, maar het is al maanden geleden dat er nog wat geplaatst is, moet je het alleen maar daarom dan laten er op te reageren? Al is de laatste reply 10 jaar geleden geplaatst, als je er een belangrijke reactie wil plaatsen doe je dat gewoon. Bovendien, er wordt toch steeds herhaald dat het altijd beter is in een bestaande thread te posten dan een nieuwe te starten?

Het is dus in geen van beide gevallen goed: start je een nieuw topic, dan wordt erop gewezen dat er al een of meer topics over bestaan, post je in het bestaande topic dan wordt er gemekkerd dat het al zo lang is geleden dat er nog gereageerd is.

Ik vind dat het beter niet meer te zien zou zijn wanneer een post geplaatst is, dat zou een hoop gezeur schelen.
 
Volgens mij willen ze vooral voorkomen dat je onzin een een oud topic post, zie onderstaande en lees t nog maar is goed :)

Ik heb ff snel wat nieuws ingebakken wat de laatste tijd al een paar keer ter sprake is gekomen:

De M-F OMA

Ofwel, de Motor-Forum "Ouwe Meuk Alert".

Als je nu wilt replyen in een topic waarvan de laatste reply meer dan 2 weken geleden was krijg je een waarschuwing te zien. Hetzelfde geldt voor de QuickReply, daat komt dan ook een waarschuwing bij te staan.

Je kunt wel gewoon nog posten, maar de OMA is om te voorkomen dat mensen worden gefeliciteerd met hun nieuwe motor die allang weer in puin ligt :)

Zoals gezegd staat de 'limitet' nu op 2 weken, wellicht dat dit in de toekomst wat bijgesteld moet worden. Dat merken we dan vanzelf wel.


Have fun! :)
 
Kwam haar laatst nog tegen ;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan