Pilot h4 Bi-Xenon kitje : voor weinig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.T

MF veteraan
16 sep 2007
2.376
4
Vindplaats: Leiden

Hierbij doe ik mijn Pilot h4 Bi-Xenon kitje in de verkoop. Hij heeft mij 2000km lang trouwe dienst bewezen in mijn vorige motor, maar ik krijg de lamp niet in mijn huidige motor (koplamphuis te klein).

De lichtsterkte is 8000k (heel erg mooi wit licht, geen paarse/blauwe kermisverlichting) van Pilot, storingsvrije en kwalitatief goede xenon.

Het setje zit dus niet mooi meer in een doosje oid. Hij werkt wel naar behoren en als dat niet zo is krijg je je geld terug (en ik mijn xenonkitje).

Hij heeft mijn 135 gekost...zijn tegenwoordig nieuw op de goedkoopste site 115. Ik had zelf €40 in gedachten!

full
 
PS het gaat om een slim ballast (dit is een pro motor kitje)
 
weet je zeker dat het gaat om 8000K..? Die heeft namelijk wel een blauwe gloed (heeft een kameraad van me op de brommert zitten). 6000K komt meer richting wit licht, maar heeft ook nog een kleine lichtblauwe gloed (heb ik namelijk zelf op mijn motor). 5000K is het meest witte licht... daaronder komt weer 4300 en die is weer meer geel... (check..)


maar 4 tientjes voor een BI-xenon Pilotsetje is echt GEEN geld!!!! :}

kickje voor u! ;)
 
Laatst bewerkt:
@dekkerjunior: ik heb je pb gestuurd (ook met tel.nummer)
 
Ok, wat mij betreft is het wel wie het eerst komt, wie het eerst maalt :) Mocht je interesse hebben om het op te halen dan mail ik dekker daar even over!
 
Hierbij een voorbeeld van de lichtkleur:
full
 
Verkocht & verzonden: er mag een slotje op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan