Gooi en Vechtstreek deel * 93 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mittag! :W

Hier een nuttige middag door de update van de Garmin, maar allejezis, wat duurde dat lang zeg. B| |(

@ Pino: succes met zoeken! :Y

@ UT: succes met volhouden! O-)

@ Coon: Tja...... ook succes! ;) :j
 
Middag :W

Pino gaat op zoek naar ander werk, mocht je mij met gitaar bij de supermarkt zitten gooi ff een duit in het zakje ;)
Vrijdag besloten om maar niet meer terug te keren na een paar maanden ziek thuis te zitten :N

Vannaaf het luie zweet er maar eens uit zweten in de sauna *O*

Aaah... goede keus geweest denk ik?! Kan wel als een opluchting voelen! :Y Succes met het zoeken naar een nieuwe baan!
 
Hmmz wat een prusters bij Shark. Had andere wangstukken besteld voor mijn helm al in begin november 2010. Stuurden ze half december wangstukken op voor helm van model 2011 die nog niet eens in de winkel te koop was. Konden dus weer terug en ik weer een paar weken wachten. Zaterdag weer andere wangstukken opgehaald en weer de verkeerde....
 
@yama: Succes met zoeken man.

Ik ben weer terug van de dierentuin. Het was weer erg gezellig. die wind is toch best koud als je een tijdje buiten loopt.

Hier alles nog goed??
 
ik zat vandaag ook noodgedwongen op de motor. op de binnenwegen was het nog leuk te doen maar op de snelweg langs de open vlaktes was het wel spannend .
 
Present en weer eens bijgelezen! :W

Laptop stoek.... B|

Ff uit het ouwe deeltje:

_O- Kan ook :P

Acer is inmiddels besteld *D
Wat doe je met die oude?? De mijne heeft het dus begeven :? en die van jou had ik wel het idee dat ik die met succes kan reanimeren! ;)

Mogguh! :W

@Erwin: heftig verhaal, maar wel goed om te lezen voor begrip :Y
Heb me wel eens afgevraagd hoe het zou zijn om doof te zijn (of blind), denk dat ik helemaal gek zou worden :/ dus daarom: respect!
:^ :}

Zou ook gek worden, daar ik zo'n muziekliefhebber ben. Ook een belangrijke verlenging van m'n emoties, zou het niet kunnen missen denk ik! :/
Dus dubbel respect voor jou!

Bedankt voor je linkje en alfabet hangt bij m'n vriendin op de plee. Per grote boodschap een letter! :P

Nieuw deeltje:

Ja die twee had ik gezien. Die trial is niet echt iets voor mij denk ik.
:? Waarom niet, wil je niet leren betere motorbeheersing te krijgen?? ;)

@Vince: :W Heb wel gelijk een bijzonder beeld van je na de plaatsing van die placenta! :')

Hmm... voor de rest niet veel bijzonders dus! :P

Ow ja, gisteren dus gewonnen met m'n nieuwe trialmotor. Kostte wel wat meer moeite dan vorige keer, was wel blij! Helaas was de normale fotograaf er niet, dus geen foto's! -O-

Voedertijd! :W
 
Present en weer eens bijgelezen! :W

Laptop stoek.... B|

Ff uit het ouwe deeltje:Wat doe je met die oude?? De mijne heeft het dus begeven :? en die van jou had ik wel het idee dat ik die met succes kan reanimeren! ;):^ :}

Zou ook gek worden, daar ik zo'n muziekliefhebber ben. Ook een belangrijke verlenging van m'n emoties, zou het niet kunnen missen denk ik! :/
Dus dubbel respect voor jou!

Bedankt voor je linkje en alfabet hangt bij m'n vriendin op de plee. Per grote boodschap een letter! :P

Nieuw deeltje::? Waarom niet, wil je niet leren betere motorbeheersing te krijgen?? ;)

@Vince: :W Heb wel gelijk een bijzonder beeld van je na de plaatsing van die placenta! :')

Hmm... voor de rest niet veel bijzonders dus! :P

Ow ja, gisteren dus gewonnen met m'n nieuwe trialmotor. Kostte wel wat meer moeite dan vorige keer, was wel blij! Helaas was de normale fotograaf er niet, dus geen foto's! -O-

Voedertijd! :W
Gefeliciteerd *D

Ouwe laptop blijft in Amsterdam functioneren als dvd speler enzo....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan