R1 onderdelen!!

nou hier zijn ze, zijn schade vrij, niets mis mee. En kunnen misschien wel op leuke prijs komen als je zitje ook neemt.

[afbeelding]

[afbeelding]

182258_184357224934134_100000795736558_373135_2463514_n.jpg
Sorry voor de trage reactie :$ combinatie van druk en een gecrashte PC, maar als je de spiegels nog hebt zou ik ze graag van je over willen nemen :Y Je huis woont niet (te) ver van de mijne, dus ik zou binnenkort ff bij je langs kunnen komen om ze op te halen.
 
nee compleet voorkant of achterkant. Maar ga ze niet apart verkopen want blijf ik zitten met de rest. En de steek kun je opzoeken op internet! beetje moeite doen hoor.....
 
Wegens ombouw van straat naar dragracer, heb ik van mijn Yamaha R1 2003 diverse onderdelen te koop. Allemaal in goede staat, en originele onderdelen.

Waaronder:

Kappenset (yamaha blauw) (achterkap reeds verkocht)
Pedalen (links)
3 remklauwen ( 2 voor, 1 achter)
rem hendel
koppelings hendel
Clip ons (rechts en links)
Dashboard ( +- 15000 km )
voorvork
voor zitje
Radiateur
Laser Duo tech!

Ik zet er nog even geen foto's op, indien intresse in onderdelen even seintje geven. Dan plaatst ik zo snel mogelijk foto's online van het onderdeel waar intresse in is. Dit ivm dat er aardig wat tijd in gaat zitten in zoveel te fotograferen en online te zetten.

Je kunt me een Pm'tje of mailen/toevoegen: kjrodenburg@hotmail.com

p.s. onderdelen kunnen afgehaald worden of opgestuurd. Verzendkosten zijn voor de koper.

mvg

Keesjanuz
Kijk nog weer's in dit topic en zie dat de demper er nog/weer tussen staat, is die verkocht, of heb je deze nog?

Wat zou je voor de voorvork willen hebben? ik lees het wel in een PB :P
 
Laser is nog aanwezig net als de voorvork, de voorvork heebt allleen lichte Beschadegingen aan 1 van de grote moeren bovenop. Laser 180
Voorvork 100

Samen 260
 
Jah is dat model! Alleen deze lijkt wel mat, die van mij is glimmend Compleet. Stuk mooier, en is goed. Heb je al een idee wanneer je langs wil komen?
 
Hey hallo heb je de voorste remklauwen nog ik zag dat iemand de linker wou, ik heb de rechter nodig dus misschien kunnen we zo toch een deal maken anders als de prijs ok is wil ze beide.
 
Heb niemand meer gehoord over die remklauwen. En liefst verkoop ik ze tegelijk. Anders blijf ik zitten met 1 klauw. Zeg maar wat je ervoor geeft. Het betreft 2 remklauwen reservoir. Compleet systeem eigenlijk. Met de prijs komen we er wel uit. Doe een bod en overleggen we wel. Kjrodenburg@hotmail.com
 
Heb niemand meer gehoord over die remklauwen. En liefst verkoop ik ze tegelijk. Anders blijf ik zitten met 1 klauw. Zeg maar wat je ervoor geeft. Het betreft 2 remklauwen reservoir. Compleet systeem eigenlijk. Met de prijs komen we er wel uit. Doe een bod en overleggen we wel. Kjrodenburg@hotmail.com

You've got mail :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan