Zolderopruiming (954/F2/TLS/overig)

Bandit, ik heb er even naar zitten kijken, maar ik vraag me af hoe je dat zou willen zien?
Ik heb ze hier voor me liggen, maar zie nog even niet hoe je dat zou willen nagaan.
Zou je willen aangeven op het plaatje welke maten dan volgens jou voldoende moeten zijn om te kunnen bepalen of het past of niet?
 
Sorry, ik had je vraag niet gezien. :X
De beugel heb ik zelf pas gemaakt voor een TL1000R.
Dat was nodig omdat de originele gaten niet overeen kwamen met de tankdop van de TL.
 
Welk model SV?
Het oude model moet volgens mij goedkomen, als daar maar een kabelbediende koppeling op zit.
De SV en TL en de SRAD's hebben vele onderdelen die hetzelfde zijn namelijk. :Y
 
Laatst bewerkt:
@ Ralphidz: koppelingshendel geeft hetzelfde artikelnummer, remhendel zou je moeten passen (is een ander artikelnummer, maar past mogelijk wel?).
 
R'dam is niet ver mijn bed. :)
Even komen passen is ook prima. Ik kan hem ook opsturen, mocht het niet passen stuur je het gewoon terug of verkoop je het zelf door. Alles is prima. :P
 
Hoi Kanarie,

Zijn de SRAD koppelings + rem hendel nog te koop?
Zo ja, zitten er krassen e.d. op?
(vriend van me heeft een blauwe en geeft volgende week een feestje, leek me wel een leuk cadeautje..)

rob
 
Alles wat in de startpost staat is nog te koop.
Dus ja, ze zijn er nog steeds. :Y
Ze zijn als nieuw, aangezien ik ze nieuw heb gekocht (2 jaar terug ofzo), uit de verpakking heb gehaald, de remhendel monteerde en vervolgens tot de conclusie kwam dat een TLR, met een hydrolische koppeling, wat moeizaam zou kunnen worden bediend met een hendel voor een kabelbediende koppeling. :X

Dus er weer vanaf gehaald en in de doos op zolder gelegd. :+
 
Communicatiesysteem en rem/koppelingshendels zijn verkocht. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan