Akrapovic demperset

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpbriquet

MF'er
21 mei 2009
67
0
TK linker en rechter demper ovaal titanium van Akrapovic. Dempers hebben een paar krasjes, maar niks ernstigs. Linkerdemper aan de binnenzijde een deuk, maar zie je niks van als ze gemonteerd zitten.

Let op: alleen de dempers + carbon klemmen, geen collectors.

350,-

Tags: RSV SP-1 SP-2 Blackbird ZZR ZZ-R GSX-R
full
 
Hhmmm. Hele mooie dempers! Perfect voor mijn projectje!
Alleen de prijs nog.
 
in het kader van niet geschoten is altijd mis.

de carbon klem om hem vast te houden doe je zeker niet los weg of wel?
 
220 euro! Daarmee wil ik de dempers niet afzeiken! Ik weet wat het is, omdat ik er dezelfde onder heb zitten. Ik zoek echter nog een zetje voor erbij!
 
Dan moet je dat 'zetje' maar ergens anders zoeken.
Carbon klem doe ik niet los weg.
 
Wat had je dan in gedachten?


Als je vraagt wat ik in gedachten had, dan ga ik er vanuit dat je openstaat voor een bod op het 'setje' ;) !

In plaats van te reageren met de woorden: "dan moet je dat setje maar ergens anders zoeken", zou je me ook even een pm hebben kunnen sturen :? , met wat je er dan wel echt voor wil hebben.

Ik ben niet één of andere forumvuller, die niets beter te doen heeft dan onzinnig gezwets te plaatsen, omdat die niets anders te doen heeft.

Alleen als ik bereid ben om iets te kopen, dan ga ik op een bepaald product reageren.

Misschien ben ik wel de enige die geinteresseerd is in dempers die passen op een dubbel uitlaatsysteem van akrapovic voor het model rsv mille t/m 2003.

Het is geheel aan jou jpbriquet! :)
 
Vooral ook de opmerking "Daarmee wil ik de dempers niet afzeiken!" doet vermoeden dat je zelf al wist dat je bod niet serieus is.

En wat wil je nu met dit proza? Als je de enige bent dan laat ik ze lekker liggen hier, want ze hoeven niet weg.

Iemand wel een reëel bod :)
 
Vooral ook de opmerking "Daarmee wil ik de dempers niet afzeiken!" doet vermoeden dat je zelf al wist dat je bod niet serieus is.

En wat wil je nu met dit proza? Als je de enige bent dan laat ik ze lekker liggen hier, want ze hoeven niet weg.

Iemand wel een reëel bod :)

Ik snap het niet. :? Ben ik nou zo dom, of wil jij niets verkopen? |(
Je had mij allang een mail kunnen sturen, wat je uiterlijke verkoopprijs voor die dingen is!(ik citeer: "wat had je in gedachten")

Blijkbaar wil je ze niet verkopen, anders had dat mailtje al lang gestuurd.
 
Wist niet dat Louis van Gaal op een Aprilia rijdt :P


Blijkbaar zijn er meerdere dingen die je nog moet leren. :)

Nog een tip!(waar doe ik dit eigenlijk voor) :X
Als je nou je e-mailadres even aan je profiel toevoegd, dan ben je wat beter te bereiken!

Niet iedereen heeft trek om op een forum te gaan zitten bieden, en als je direct mailcontact met iemand hebt, dan is het gelijk serieuzer.

Succes met de verkoop! :W

Mocht je het durven om een rechtstreekse e-mail naar me te sturen, dan zie ik die wel verschijnen.
 
Ja Nelus, dat is natuurlijk weer lachuh voor jou.

Misschien kunnen jullie samen een kringloopwinkeltje beginnen in goedkope meuk aangezien jullie beide daarin geinteresseerd lijken te zijn :Y
 
Ja Nelus, dat is natuurlijk weer lachuh voor jou.

Misschien kunnen jullie samen een kringloopwinkeltje beginnen in goedkope meuk aangezien jullie beide daarin geinteresseerd lijken te zijn :Y

Kun jij ook wel meedoen, alleen dan in het " Kostbare gedeelte van het bedrijf " .

Je vraagt nogal wat voor deze dempers...

Als je niet bereid bent om via mail of PB te reageren, vraag ik mij af waarom je dan hier iets te koop zet...
 
**** VERKOCHT ****

Moderator, slotje aub.

Kan ik nu snel gaan kijken op nobbers racing :)
 
Kun jij ook wel meedoen, alleen dan in het " Kostbare gedeelte van het bedrijf " .

Je vraagt nogal wat voor deze dempers...

Als je niet bereid bent om via mail of PB te reageren, vraag ik mij af waarom je dan hier iets te koop zet...

Juist! Niets aan toe te voegen!
 
Ja Nelus, dat is natuurlijk weer lachuh voor jou.

Misschien kunnen jullie samen een kringloopwinkeltje beginnen in goedkope meuk aangezien jullie beide daarin geinteresseerd lijken te zijn :Y


Natuurlijk is dit "lachuh" _O- voor mij. Man, je hebt je eigen wel een beetje belachelijk gemaakt. :Y

Maakt niet uit! Jij hebt ze verkocht ;) , en ik mag verder zoeken naar goedkope meuk in één of andere kringloopwinkel! *O*

Drive safe! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan