SPY Motor Alarm FM 5000m

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmo

MF veteraan
27 jul 2004
2.205
0
Waddinxveen
SPY FM-5000 Pager motor alarmsysteem en 2 FM Pager afstandsbedieningen. Microwave sensor voor het monitoren van de directe omgeving rond het voertuig. Microwave sensor werkt met geluidsgolven, zogenaamde Doppler Radar. Produceert geluidsgolven die van grote objecten terugkaatsen. Valse alarmmeldingen tengevolge van blaadjes en insekten zijn hierdoor uitgesloten. Sensor is zeer nauwkeurig afstelbaar en in en uit te schakelen. Pager systeem: het ontvangen van status rapporten van uw voertuig met live meldingen en status controle functie. Functioneert met gesloten FM frequentie waardoor er een live beveiligingsverbinding tot stand komt.
FM alarmsysteem met ingebouwde afstelbare shock sensor, startblokkering en afstandstartfunctie. Alarm is voorzien van hoofd-alarmering die volgt na het voor-alarm op de afstandsbediening (waarschuw functie). Led indicatie lampje is een zichtbaar afschrikkingsmiddel tegen ongewenste vandalen. Laat uw mooie dure motor niet stelen of vernielen en beveilig uw eigendom met dit 125 db SPY systeem. Monitor uw voertuig met dit systeem en betrap onverlaten op heterdaad (stil alarm functie - pager melding). Activatie van het systeem via de afstandsbediening mogelijk ter afschrikking en bij voor- alarmmeldingen.
Afstandsbedieningen hebben een bereik van 5000 meter in het open veld en de functies: status rapport, afstandstarten, stil alarm, alarm activatie, alarm deactivatie, inhaal functie, klok, datum, wekfunctie, stilfunctie, motorblokkering en zoekfunctie. Afstandstart functie is te gebruiken voor het aansturen van de startmotor relais of andere accessoire zoals: claxon of verlichting. Het systeem is universeel en past daardoor op ieder voertuig met een 12 volt accu. Eenvoudig plus en min verbinden met de accu en het systeem werkt (contact - knipperlichten).

http://motoren.marktplaats.nl/accessoires-overige/421666682-spy-motor-alarm-fm-5000m.html

VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem aangeschaft, maar ik heb een ander alarm in mijn motor en wilde deze ernaast hebben. Maar ik vind het een heel gedoe om die pager ook overal mee naar toe te nemen. Dus maar besloten om het bij mijn eigen alarm te houden.. Het alarm is ingebouwd geweest, maar alles zit erbij en doos etc.
 
Wat zijn toch nog jouw ervaringen naast de pager een beetje onhandig is?
Goed aan te sluiten enz? Makkelijk te bedienen?
 
nee is makkelijk aan te sluiten, en te bedienen. Maar alarm gaat automatisch aan bij uitschakelen otor en ik wil dat niet.
 
haha ja zo iets :-P, was gewoon benieuwd, wie weet kan ik nog een bod doen.

kan natuurlijk niet tippen aan het staande bod, het is al aangesloten geweest en geen garantie op mijn naam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan