Uitlaat en kuip Honda Hornet ('98-'02)

Lankho09

Tere ziel
27 mrt 2008
32.309
15.801
Almere
Te koop aangeboden;

Volledige uitlaatsysteem van een Honda Hornet model '98-'02. Bochten zijn in goede staat en gasdicht, evenals de uitlaat. Enige minpuntje is een klein deukje in het hitteschild van de demper.

Hornet maakt gebruik van het CBR F3 blok, dus de bochten zouden ook moeten passen op een dergelijke CBR, misschien bruikbaar voor iemand die een high-mount systeem wil maken of voor een streetfighter?

Eveneens is het kontje te koop. Deze is ook weer in goede staat, lichte gebruikerssporen maar niets dat met een goede poetsbeurt en een beetje polijsten niet te verhelpen is. Wel is er bij het bevestigingspunt rechtsachter een klein stukje van een randje afgebroken.

Verder nog de fitting voor het stadslicht, voor een Hornet S. In de verpakking, nooit gebruikt. Inc. lampje, eveneens nog in de doos.

dscf0880q.jpg

dscf0881y.jpg
dscf0882t.jpg
dscf0885c.jpg

dscf0887o.jpg
 
Nou ben ik benieuwd of dit inderdaad past op een cbr600F3...

Als dit zou passen wat zou het spruitstuk moeten kosten?
RVS?
 
Laatst bewerkt:
Excuses voor de late reactie.

De aansluitingen aan blokzijde moeten geen punt zijn. Waar je wel even rekening mee moet houden is dat het spruitstuk tussen de achterbrug doorloopt. Weet niet hoe het zit met de ruimte daar bij een CBR F3. Weet wel dat iemand het spruitstuk van een F3 op een Hornet gebruikt heeft, dus het monteren op het blok moet sowieso geen punt zijn.

Spruitstuk is gewoon OEM, dus rvs denk ik. Verkleurt wel behoorlijk. Maar zoals op de foto te zien verkeren mijn bochten in goede staat. Alleen de flensen zijn een beetje roestig.
 
Past inderdaad wel maar alleen het laatste gedeelte schijnt moeilijk te zijn...

Ik denk er nog even overna
 
Is prima. Laat het maar even weten als je eruit bent.

Verder een kick voor het topic, ik wil van deze meuk af!
 
En weer een schopje. Alles voor €75 exc. verzenden anders gaat het richting de stort. Heb de ruimte nodig. :/
 
Laatst bewerkt:
Verzendkosten weet ik eigenlijk zo uit m'n hoofd niet. Zal morgen even informeren bij het postkantoor. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan