Nieuw staalomvlochten remslang 62cm

Testa-Rossa

MF veteraan
19 dec 2006
7.585
3
Achterhoek!
Ik hier nog een roestvaststaal omvlochten remslang liggen (RVS316L), nieuw en wel met 2 banjo-bouten en nieuwe koperen afdichtingsringen.

Lengte is 62cm hart tot hart, geschikt voor brommers met verlengde swingarm of ik gok crossers, maar dat moet je zelf maar even meten.

Als op foto alleen met 30 graden geknikte banjo's.

Ga zelf toch voor een volledige set dus daarom te koop.

Prijs 2 tientjes, incl. verzendkosten.



full
 
meschien vermelden waar het van af komt (dan past het zo ie zo ook op die fiets)
 
Sorry, was gisteren laat thuis van werk( storingsdienst) vanavond weten we het, moet dan zoiezo sleutelen aan de Fighter en zal ik het ff posten, maar ik denk dat ie wel lang genoeg is, tot vanavond.

No problem, hou hem gewoon nog even voor je vast ;)

@ Bas dat is hem!
 
Laatst bewerkt:
Damn daar kun je je op verkijken, dacht echt dat het ging passen. Gaar em dus niet worden. Tnx voor de optie, en suc6 met de verkoop.
 
Ik meende ergens 'fighter' te lezen, maar zonder verlengde brug of onder gemonteerde klauw (Suzuki) zal het voor een sportmotor ongetwijfeld veel te lang wezen ;)

Of had je hem voor de voorkant in gedachten?
 
Laatst bewerkt:
Ik meende ergens 'fighter' te lezen, maar zonder verlengde brug of onder gemonteerde klauw (Suzuki) zal het voor een sportmotor ongetwijfeld veel te lang wezen ;)

Of had je hem voor de voorkant in gedachten?

Ja idd was voor de voorkant bedoeld, maar is niet zo erg hoor. Ik maak er dan gewoon zelf, en dan exact op lengte. Voor jou prijs blijf je er cker niet mee zitten, als ik het zo lees. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan