Te koop Suzuki Yoshimura demper

motor-merel

Rookie
15 feb 2011
5
0
Te koop een in nieuwstaat verkerende demper van Yoshimura. Werd geleverd bij de Suzuki gsxr 20th anniversary. Past zoiezo op de k4 en k5 modellen.

Motor is verkocht maar kwam de demper nog tegen. Voor foto's even een berichtje sturen in dit topic dan mail ik ze naar je. Ben net nieuw vandaar.
 
Wat doen we sneeky over de vraagprijs ja, krijg het gevoel als je een pm moet sturen om achter een vp. te komen dat de verkoper zich een beetje schaamd voor zijn vraagprijs.
 
Nou nee hoor ik doe daar niet sneaky over, ik krijg alleen de foto's er hier niet op vandaar dat ik mensen vraag om hun email achter te laten zodat ik ze kan mailen!
 
Hi, ik heb ook zoon motor en die demper van mijn is een beetje gekras,kan je mischien fotos naar mij sturen zodat ik die van jou kan bekijken.
mijn email: jestalistick_@hotmail.com
Te koop een in nieuwstaat verkerende demper van Yoshimura. Werd geleverd bij de Suzuki gsxr 20th anniversary. Past zoiezo op de k4 en k5 modellen.

Motor is verkocht maar kwam de demper nog tegen. Voor foto's even een berichtje sturen in dit topic dan mail ik ze naar je. Ben net nieuw vandaar.
 
Is de demper nog te koop? Ik zou hem graag van je overnemen.
zou je mij een pm willen sturen
 
Terug
Bovenaan Onderaan