GSXF Eifelrit 2011

Jaaaa ik wil mee en wel op de volgende datum

  • Vrijdag 22-7 t/m zondag 24-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 29-7 t/m zondag 31-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 05-8 t/m zondag 07-8

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 12-8 t/m zondag 14-8

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik kan ieder van deze weekenden

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
vandaag was het weer anders best ok :P

flux is weer thuis, helemaal heel.
foto's en video's komen vanavond /morgen/volgend jaar
 
Was weer een fijn weekendje!! (ondanks omstandigheden)
allen bedankt voor de massale gezelligheid en aanwezige hoofdpijn bij het ontbijt!
watmij betreft volgend jaar weer, met evt een dagje langer!


1 dagje kutweer idd, maar was toen niet het enige wat kut was '(

vandaag was het weer anders best ok :P

flux is weer thuis, helemaal heel.
foto's en video's komen vanavond /morgen/volgend jaar

Mooi!! volgend jaar is geen optie :P
 
Was weer een fijn weekendje!! (ondanks omstandigheden)
allen bedankt voor de massale gezelligheid en aanwezige hoofdpijn bij het ontbijt!
watmij betreft volgend jaar weer, met evt een dagje langer!1 dagje kutweer idd, maar was toen niet het enige wat kut was '(Mooi!! volgend jaar is geen optie :P

ik zal me er morgen eens in verdiepen, ben toch vrij :P
en eens ff kijken naar die storing van mn bike want ook met de moedersleutel had ie er last van
 
ook fijn inderdaad..
vreemd genoeg vertonen mijn zumo en die van Joeri ook problemen :s
slagveld geweest dit weekend
 
foto6.jpg

foto5.jpg

foto3-1.jpg

foto4-1.jpg

foto-1.jpg
 
alles en iedereen veilig thuis gekomen?
ik ben goed aangekomen alleen toen ging het fout. ik werd afgeleid en toen viel mn fiets om!!!!! GRRRRRRR standaard klapte terug in
 
die huurmotor verloor z'n nummerbord en de gsxr was ook niet probleemloos begreep ik.

Duurt minimaal 30 dagen voordat ik geld ga krijgen. Binnenkort wordt er contact met me opgenomen voor de waardebepaling.
 
~wijx schreef op 09 augustus 2011 @ 22:18:[
/b]
die huurmotor verloor z'n nummerbord en de gsxr was ook niet probleemloos begreep ik.

Duurt minimaal 30 dagen voordat ik geld ga krijgen. Binnenkort wordt er contact met me opgenomen voor de waardebepaling.


:^ de gixxer heeft wat met de standaardsensor, waardoor die op de snelweg emt wat hobbeltjes en snel wegtrekken uitvalt enw eer aangaat.
ben nu bezig met mn standaard wat stroever te maken door er een ring tussne te plaatsen maar die verdomde bout zit muurvast, staat nu in de wd40 zodat ie morgen mss wel los komt.
en anders toch maar het elecktrische circuit altijd gesloten maken.. zal je alleen zien dat ik juist dan mn standaard vergeet in te doen en gigantisch op mn bek ga
 
alles en iedereen veilig thuis gekomen?
ik ben goed aangekomen alleen toen ging het fout. ik werd afgeleid en toen viel mn fiets om!!!!! GRRRRRRR standaard klapte terug in
Vervelend zeg! Dat heb ik ook gehad bij een aflopend stoepje en toen kon ik 'm nog net vangen.
 
Ik vond het trouwens een geslaagd weekend jongens!
Maar dat heb ik al gezegd.

Ik ben benieuwd naar de filmpjes Flux.
@Youri: die haastige wielrenner staat er ook nog net op! _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het trouwens een geslaagd weekend jongens!
Maar dat heb ik al gezegd.

Ik ben benieuwd naar de filmpjes Flux.
@Youri: die haastige wielrenner staat er ook nog net op! _O-

ik ga me er morgen en zondag ff in verdiepen, deze week de tijd en de kracht en de zin er nog niet voor gevonden.
 
filmje van de heenreis is nu aan het verwerken, dalijk uploaden.

damn wat een werk zeg zoveel materiaal doorspitten en de leuke stukjes knippen.. en dit was nog maar van 2 camera's...

gaat wat worden als ik aan de zaterdag begin.. 3 camera's zowat heel de dag gefilmd...
wie heeft er dalijk ene leven voor me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan