Remschakelset GSX-R 600 K4

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelJ

MF veteraan
20 aug 2009
2.176
0
Maassluis
Bij deze zet ik mijn zwarte remschakelset afkomstig van mijn Suzuki GSX-R 600 K4 te koop. Set past eventueel ook op de serie 600cc/750cc van 2004 en 2005, andere bouwjaren zou ook kunnen maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Deze remschakelset gaf mijn GSXR o.a. een sportievere uitstraling. Set is meervoudig te verstellen in de hoogte en de plaats naar voren/achter toe. In laagste stand zal de pedaal zo'n +/- 2CM naar achter en omhoog staan t.o.v. de originele set.

Ik heb de set er een tijdje zelf onder gehad, ik ben wegens een knie en rug blessure in het verleden toch terug gegaan naar de originele set. Na lang twijfelen heb ik toch besloten deze set richting een nieuwe eigenaar te sturen.

Deze set heb ik vorig jaar op de motorbeurs aangeschaft voor €259,95. Mag nu van eigenaar wisselen voor €125,-

9maT0BDNsxXwquSU760JnA==.jpg

g==.jpg

4mDejMZavTgoYZV4AxsCPQ==.jpg


Michael :W
 
Mooie setje, is het makkelijk te monteren en duurt dat lang?
Van welk merk is het setje en is het technisch 100%, dus zonder scheuren of krom etc. :]
 
Mooie setje, is het makkelijk te monteren en duurt dat lang?
Van welk merk is het setje en is het technisch 100%, dus zonder scheuren of krom etc. :]

Iedereen kan het setje monteren, stelt niets voor. Waarschijnlijk ben je er met een kwartiertje wel klaar mee :)

Technisch 100% in orde, compleet recht en geen scheuren. Op een andere 'toe peg' op het rem gedeelte na is de set 100% in orde. Ik heb de set er zelf een half jaartje opgehad en na de eerste dag is die 'toe peg' los getrild en ben ik die onderweg verloren vandaar. :/

Merk van het setje is mij niet bekend, nogmaals ik heb hem op de beurs gekocht voor relatief lagere prijs dan de meeste goedkope setjes. Het lijkt erop dat het iets van 'arrow' is. Het enige zichtbare wat ik er van op kan maken is dat er aan de binnenkant GSXR staat :)


:W
 
Michael.

Zag dat je ook nog een setje spiegels had liggen voor de K4, zijn deze al verkocht of.... heb eigenlijk in het schakelsetje en de spiegels wel interesse ;)

Wat is je totaalprijs? PM me ff, ik kan bij oké bevonden evt. vanavond de boel op komen halen.
 
Laatst bewerkt:
Dammmmmmmm :9~ :9~

Daar komt waarschijnlijk nòg meer herrie uit dan de mijnes :}

Kom je op de bike vanavond :P?
 
Breda cat veel plezier met het setje, leuk even kennis gemaakt te hebben :Y
Snel gegaan de verkoop *D

Verkocht
slotje.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan