bouw van een suzuki gt750 cafe racer

classicbikefanatic

MF veteraan
18 mei 2010
3.552
0
emmer-compascuum
:Y ja, er moest toch een keer een eigen topic komen O-)

ben al een tijdje :z bezig met info en onderdelen aan het zoeken voor een tr750 replica racer te kunnen bouwen :Y

maar ben toch wel een beetje besmet hier op mf O-) om ook de weg op te gaan :]

aangezien ik nu onderhand zoveel meuk 8-) bij elkaar heb gescharreld is de bedoeling om een no-budget :X cafe-racer inelkaar te flanzen :Y

het idee *D standaard blok, standaard frame (zal wel aan gezaagd moeten worden }) ), 3 in 3 expansie pijpjes, polyester tank en zit, clip-ons, enz de rest zal zich wel uitwijzen

ik probeer eerst van het zomer te :] :] en dan de kinderziektes O-) (een beetje teveel problemen bij bepaalde iemanden O-) gelezen) )en dan van het winter weer uitelkaar om te spuiten, enz enz

eerst maar es een piccie van het frame die ik gisteravond heb opgehaald :r
full
 
Laatst bewerkt:
:Y ja, er moest toch een keer een eigen topic komen O-)

ben al een tijdje :z bezig met info en onderdelen aan het zoeken voor een tr750 replica racer te kunnen bouwen :Y

maar ben toch wel een beetje besmet hier op mf O-) om ook de weg op te gaan :]

aangezien ik nu onderhand zoveel meuk 8-) bij elkaar heb gescharreld is de bedoeling om een no-budget :X cafe-racer inelkaar te flanzen :Y

het idee *D standaard blok, standaard frame (zal wel aan gezaagd moeten worden }) ), 3 in 3 expansie pijpjes, polyester tank en zit, clip-ons, enz de rest zal zich wel uitwijzen O-)

ik probeer eerst van het zomer te :] :] en dan de kinderziektes O-) O-) (een beetje teveel problemen bij bepaalde iemanden O-) O-) gelezen) )en dan van het winter weer uitelkaar om te spuiten, enz enz

eerst maar es een piccie van het frame die ik gisteravond heb opgehaald :r [afbeelding]

allemachtig wat een boel poppetjes !!



succes met je project !
 
Pfff,was er niks beters te vinden ,deze is wel erg ver heen ,ben benieuwd of dit
nog wat word :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan