Gooi en Vechtstreek deel * 94 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.......

full


Atlas weer naar het KDV gebracht....
.... er komt een tandje door... *O*

@Jantah......

En... nog gespot :?
Welkom thuis.
 
Present *D :W

Niet alles bijgelezen, dus ik mis vast het een en ander

@Enst: gefeliciteerd met de nieuwe scoot *O*
@Foen: alsnog gefeliciteerd *O*

Wie praat me even verder bij?


Jantaaaaah! *O* *O* *O*

Foto's? *D



Ernst: Felie! *O*

Loze vissertjes: Frips doch knapperig helder! Zet 'm op! *O* *O* *O*


und weg :W
 
Laatst bewerkt:
:Z mogguh


Zeker helder. Zonnetje kunnen we wel gebruiken denk ik :+












@ Jantah: :W welkom terug, mooi gehad?
 
Hallo allemaal, heeft er iemand hier nog een gouden tip voor een leuk huisje (of iets anders) om te huren voor het komende weekend? Liefst in de buurt van zee.

Zat te vinden op het web maar nét niet datgene dat er uit springt! Vrijdag t/m zondag, enigszins betaalbaar *D

mag ook per PB
De buren van mn ouders hebben iets leuks in Ouddorp (zeeland). Helaas dat weekend al bezet zie ik op de kalender... Eventueel nog bellen en/of onthouden voor andere keer :Y
 
Laatst bewerkt:
Goeiemoggeuh :W

Welkom terug Jantah... Leuk gehad ?


Brrr leuk zonnetje maar wat is het koud. Succes op het water mannen.
 
Al een retourtje Amsterdam gemaakt.

Zo hier en daar dun ijs, dus dat wordt lachen :+
 
Mornin' all :W

Even een vraagje onder de Gooiers hiero: wat voor buurt is de Staatsliedenbuurt?! :)

Das prima hoor (nav het kaartje van Kato), makkelijk dorp uit via Diependaalselaan ri A27 of N201 (A1 kan dan weer makkelijk via A27).
Mijn sportschool zit daar, best prima woningen.

Ga je er wonen??
 
Mornin' all :W

Even een vraagje onder de Gooiers hiero: wat voor buurt is de Staatsliedenbuurt?! :)
van http://nl.wikipedia.org/wiki/Staatsliedenbuurt_%28Utrecht%29

De Staatsliedenbuurt is een kleine buurt die gekenmerkt wordt door grotestadsproblematiek. Het betreft een buurt met een geringe sociale cohesie en de daaruit voortkomende problemen, problemen die ook spelen in erkende aandachtswijken als bijvoorbeeld Kanaleneiland en Overvecht. De in aantocht zijnde nieuwbouw aan de Talmalaan en de Nolenslaan zal naar verwachting een positieve uitwerking hebben op de leefomgeving ter plekke. Maar daarmee is de Staatsliedenbuurt er niet; de buurt verdient een grondige structurele en meer integrale aanpak. Dat kan alleen als er extra geïnvesteerd wordt in deze buurt, ook al is het dagelijkse toezicht door de politiemacht al toegenomen. Toenmalig burgemeester Annie Brouwer-Korf verwachtte al niet dat deze maatregel alleen de problemen geheel op zou lossen, vanwege de situatie in de wijk en de toenemende problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan