Onderdelen R1 RN01 RN04

RinusKachelglans

Die hard MF'er
24 apr 2009
560
0
Amsterdam
Beste boyz,

Hier nog wat ouwe meuk die ik heb liggen van mijn vorige en huidige R1. Bijna alles is RN01, behalve waar Rn04 achter staat (op zich logisch)

- Remhendel origineel € 5 GERESERVEERD
- Rempomp zonder bevestigingsstuk maar met schuifschade € 10 GERESERVEERD
- Koppelingshendelhouder (6x woordwaarde) € 10
- Koppelingshendel origineel € 5
- Koppelingshendel oranje met rode versteller RN09 - RN? € 20
- Spiegels carbon look in 'mwa' staat € 10
- Uitlaat origineel zonder DB eindstuk (dus open pijp) € 30 GERESERVEERD
- Zadel RN04 € 20
- Undertail compleet met knipperlichten en remlicht € 65
- Clip on rechts origineel € 30
- Voorvork rechts + links met lasschade € 150 GERESERVEERD

Als ik meer zaken tegenkom pleur ik ze erop! Alles kan worden afgehaald/ verzonden.
 
Laatst bewerkt:
full
 
ik zie net dat de afstand van de spiegels verstelbaar is? mijn afstand is 47mm, dus mocht dat passen wil ik ze wel hebben. De spiegels zelf zijn nog wel heel? en het carbon is op zich nog zonder beschadigingen? de rest kan ik wel een verfje/blanke lak overheen knikkeren nl
 
ik zie net dat de afstand van de spiegels verstelbaar is? mijn afstand is 47mm, dus mocht dat passen wil ik ze wel hebben. De spiegels zelf zijn nog wel heel? en het carbon is op zich nog zonder beschadigingen? de rest kan ik wel een verfje/blanke lak overheen knikkeren nl

Er ontbreekt en klein stukje aan de linker spiegel zoals je kunt zien op de foto, verder is hij helemaal gaaf!
 
Top :)

Wil hem wel hebben :)

Heb jij eventueel intresse in een led achterlicht met geintregeerde knippers voor een RN04 ( die past dus niet op een fazer :P )

Als in evt ruilen ?
 
Hmm, moet ff kijken want heb een RN01 zelf met platte undertail.. en die past niet zo snel nie denk ik! :)

Laat maar weten wanneer je langs wilt komen, neem de knippers maar mee voor de zekerheid ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan