Zutphen deel 18; eindelijk volwassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Have fun. had er iets van gelezen. ben benieuwd wat het is.
Het weer zat niet mee, anders was het zekers een mooi evenement geweest........buiten was weinig te doen door het slechte weer, dus binnen maar een beetje rond snuffelen!
Gelukkig hadden we nog een paar gratis kaarten gekregen op de valreep van een oude bekende! Lekker gegeten en gedronken :9 ..........al met al een gezellig middagje uit! :)
 
Vorig jaar was het stukken mooier, de hele hal stond vol met kraampjes en dergelijke nu was het tam inderdaad. Wilde graag een duc monster uit proberen maar door het weer werd het niet toe gelaten
 
Ja Dennizz, het is idd erg stil hier! Hoewel er vandaag ook weinig volk op de motor zit denk ik....wat een pestweer!
Ik heb nieuwe sloffen op de motor liggen, dus kan weer even d'r tegenaan! Binnenkort maar eens een rondje doen!?
 
Ja zaterdag. Wie gaat er mee rondje dijk arnhem,driel,ochten,thiel,ochten,lent,bemmel,huissen...als het 99% droog blijft gr marcel ..duc
 
sorry ben weinig online geweest zelf, kunnen binnekort wel rondje doen maar ik weet niet wanneer ben zelf veel op het werk te vinden en dat word altijd nachtwerk en momenteel 6 dagen in de week om mijn financien op de rit te krijgen...

ik hoor het wel, anders via facebook? naam is daar Homer j korten haha
 
Sorry niet gezien, moest vanmorgen op neefje en nichtje passen, morgen gamma racing day met mijn vriendin en mijn neefje dus niet met de motor.

Volgende week mooie rit door Duitsland, dus mocht je zin hebben kijk dan even hier in regionaal : achterhoek
 
Even zwaaien hier :W
Motor staat hier inmiddels in het hoge noorden, moet hem nog op kenteken zetten. Prachtige weggetjes hier! Wie komt ze testen?
 
Btw, zijn er hier toevallig mensen die goed of iig fatsoenlijk met Basecamp overweg kunnen?
Ik kan er niet echt vriendjes mee worden en wil er graag wat meer van leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan