Oeteldonk en omgeving Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag ik ook aan deze bossche bende worden toegevoegd met fotow? :)

Voor diegene die me niet kennen (iedereen waarschijnlijk)..

Ik ben Randy, woonachtig in Rosmalen, 25jaar en rijd sinds afgelopen jaar deze Kawasaki Z750
[afbeelding]
Welkom! :W

Ik zal je in de OP zetten als je die foto van die mooie fiets wat kleiner maakt :+ (max 800px breed), anders duurt het erg lang om de OP te laoien.



Ik zit er sowieso aan te denken de OP eens op te schonen, mensen eruit die al een tijd niet gepost hebben, iedereen het daar mee eens?
 
Laatst bewerkt:
Ik (als Boschenaar) ga dit topic ook maar eens volgens. Fotootje komt nog wel. Maar willen jullie niet te veel lullen hiero :) Als ik eens een dag of 2 niet kijk loop ik meteen een pagina of 5 achter.Wat is het bijna elke maand een nieuw topic, dus over een maand of 3. Nr. 20 op 7 mei.
Ook uwes welkom hiero! :W
 
Basketballers in het Db topic? hier een oud gediende van BC Vlijmscherp _O- . Helaas mijn glansrijke carriere in de vriezer gezet omdat ik de overvloed aan taken in het weekend beu was :)
tjah.. je komt ze ook overal tegen hoor. ;)

Ik zelf speelde bij BC Braggarts (Heerlen), Flash '82 ('s-Hertogenbosch), daarna Black Eagles (
Rosmalen) en nu Ardito (Zaltbommel). Randy en ik kennen elkaar als clubgenoten en als tegenstanders sinds dit seizoen. Randy zou theoretisch nog kampioen kunnen worden, maar dan moet mijn vereniging winnen van Veghel. Vlijmscherp zit bij ons ook in de poule.. (helemaal onderaan)
 
Corneo.. Kun je de zxr400 weghalen bij mijn naam? Hij staat te koop. En gaat zekers te weten weg. Al is het naar de sloop. ;)
 

merci-739741.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan