Oeteldonk en omgeving Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah klopt maar het had nog ergens mee te maken voor de hypermotard was de carbon versie niet een aanrader volgens duc zbommel uit hun ervaring maar vind de titanium Tog mooier :p ;)
 
Jah klopt maar het had nog ergens mee te maken voor de hypermotard was de carbon versie niet een aanrader volgens duc zbommel uit hun ervaring maar vind de titanium Tog mooier :p ;)
Carbon is ook gewoon een hulsje, meer niet, zit gewoon rvs of zo onder. Maar dit is mooi hoor, gaat lekker klinken :Y :}
 
Haha ja maar om helemaal naar de biggelaar te gaan terwijl er een om de hoek zit om een pijpje te bestellen ? Lijkt me onnodig en die carbon uitvoering sgijnt kapot te knallen na zoveel km ermee gereden te hebben en aan het geluid te horen op YouTube vond ik die van de Titanium demper het mooiste
Was je waarschijnlijk wel wat goedkoper uit, en was ie daarna ook echt goed :+

Maar och, dat licht ga je óók nog wel een keer zien, je bent al een heel eind op de goede weg :+
 
Khad je vriendin er al op aan gesproken bij onze laatste confrontatie. Onze vriendinnen kennen elkaar trouwens ook. Ze hebben bij elkaar in de klas gezeten. Kheb m'n rijbewijs sinds 2001. Eerste paar jaar een motor gehuurd als ik tijd en zin had. Sinds 2003 een zxr 400 gehad. Die staat nu in de verkoop en sinds vorig jaar een R6 uit 2003.

over attacus.. tjah liever speelt niemand van ons de wedstrijd meer na de laatste keer dat we ze tegen kwamen. (kwam ook wel door de scheidsen) Het was een kei en kei harde wedstrijd. 1000x erger als bij jullie zeg maar. Maar niks werd afgefloten. Dus werd het bijna ruzie. Een spelers vrouw raapte van die donkere gast met z'n haarband een zweet bandje op en toen wou hij zelfs haar slaan. Sporen echt niet die lui. Als die marokkaan en die donkere er niet bij zijn is het een leuk team om tegen te spelen, maar die 2 verpesten het.

Nog niet veel veranderd in de boerenbond competitie :X . Heb diverse partijen meegemaakt dat mensen tijdens een gewone layup gewoon snoeihard neergemaaid worden. Zit vlijmscherp 1 of 2 bij jullie in de competitie, neem aan 2 gezien het 1e erg hoog speelt volgens mij (toch weer een jaartje of 2 geleden dat ik er geweest ben)
 
Tis een enkele corne een volledig systeem hebben. Ze alleen enkel voor de 796 beetje jmmr mja en dat ik het licht nog niet helemaal zie tja .... zit meer in het gemak dat ze om de hoek zitten :p;)
 
Haha mijn werk is voornamelijk savonds maar móet heel de dag standby zijn. :p ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan