teab Nieuwe Gieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan er handvatverwarming op gemonteerd worden...tis fakking koud buut'n maar de sneeuwklokkies staan aardig op te drogen dusss.
Kan je hem eventueel leeg laten lopen zodat ie door de brievenbus kan??
 
Verkoop je die sproeikop ook los?

Edit:
Ah damn norgix was me al voor |(
 
Laatst bewerkt:
@ Jordy, ja dit is het echte "chinese" kawa groen

@TurboFrans, ik denk dat je in de war bent met het 2010 model dit is een 2011er..

@ Anil, komt goed zal er op letten, er stonden net wel wat ongure types naar te loeren..
Vanacht maar ff met 1 oog open slapen..

@EmilleR jij wel..

@Ikkz ja dat zit volgens mij bij de extra opties, droge sneeuwklokkies is te verhelpen door de temperatuur op pislauw te zetten, anders bevriezen ze als je t te koud zet..

Zo ik ben weer helemaal bij
 
wat is de max gooiafstand? en doet ie het ook goed tegen koekblikkers?
 
Laatst bewerkt:
@TurboFrans, ik denk dat je in de war bent met het 2010 model dit is een 2011er..


Sorry, mijn fout |( |( |( :X , je hebt gelijk, die 2010 model heeft een bovenliggende sproeikop en die 2011 natuurlijk niet meer, nogmaals....stom :( :( :(

Is dit dan het model met 91 sproeigaatjes, sproeier 145 ??????? (zou je dit even willen natellen voor mij?)
Als dit de 91 gats sproeier 145 is, heb ik er zeker interesse in!!!!



Ik hoor graag van je.

Groeten, Frans



PS, kan je er ook basterdsuiker mee gieten??????????????


Ik heb namelijk last van scheurgras :X :X
 
gooiafstand ligt oa aan waar je m mee vult,de windrichting/kracht..

bij koekblikkers doet ie het volgens de gebruiksaanwijzing goed tot super,maar dit hangt er ook weer vanaf wat je er in doet..
 
@Turbo, tellen?? ik zal dat morgen ff doen voor je..

basterdsuiker is geen aanrader, is vaak wat klonterig
 
Is ie nou nog niet verkocht? Zou je niet zeggen voor zo een uitzonderlijk goed onderhouden exemplaar :/
 
Heb er zelf ook één , en bevalt uitstekend.
toendertijd wel veel meer voor betaald :(
Zeker de eindeloose reeks opties die erop zitten zijn top :Y
 
Laatst bewerkt:
:/ als het nou de originele was waar het hele gietergebeuren om begon...

dat zou een stunt zijn! naar die ouwe toe die de gieter gooide. vrage wat die voor dat ding wil hebbe.
die s veel meer waard!

ik heb via via gehoord dat die gieter een SPS is met een carbon/open/droge sproeikop ik wil niet stoken in dit topic maar ik vin die van TS te duur..
 
Hey oma. :W

Heb je misschien nog een foto die up to date is want heb wel interesse voor een nieuwe gieter.
Heb de mijne laatst nog gebruikt en zit nu zonder. '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan