Marushin 999RS actie: prijsuitreiking heeft plaatsgevonden!

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
De winnaar is bekend:

HJC FG-15 Draco door MF-er!



We hebben alle helmrecensies uitvoerig gelezen en erg veel goede stukken aangetroffen. We zijn oprecht onder de indruk van de kwaliteit van veel tests en dit heeft de beslissing alleen maar moeilijker gemaakt! Hoe hebben we de winnaar uiteindelijk gekozen? We hebben eerst een "longlist" gemaakt met de 37 beste stukken. Die hebben we vervolgens nogmaals uitgebreid beoordeeld en teruggebracht tot de 10 beste recensies. Daar hebben we uiteindelijk willekeurig de winnaar uit gekozen.

MF-er (goede nickname trouwens ;)) van harte gefeliciteerd en iedereen enorm bedankt voor het meedoen! Het liefst hadden we iedereen een helm gegeven, maar dat is helaas niet mogelijk. Er zijn recensies die zo goed zijn dat het zonde is dat we er geen prijs aan kunnen verbinden. Niet getreurd, we blijven dit soort acties opzetten (de volgende start over een week of 3) dus blijf schrijven!​


Vandaag (16 april) heeft de importeur van Marushin de winnaar zijn gloednieuwe Marushin 999RS mogen overhandigen. Uiteindelijk is de keus gevallen voor de 999RS Start-up yellow/black.

206912_219802111368496_100000161273170_1106844_5991540_n.jpg


208046_219802634701777_100000161273170_1106846_1095940_n.jpg


Wij wensen de nieuwe eigenaar veel plezier met zijn 1100 gram wegende 999RS!

Iedereen bedankt voor het meewerken aan deze actie!
Houd www.marushin-helmets.jp in de gaten, hier zal op korte termijn de nieuwe website te zien zijn.




full
[/URL]​

Samen met de importeur van Marushin helmen hebben we een mooie actie opgezet:


Win een Marushin 999RS in een print naar keuze!

Volgens Marushin is de 999RS door de flexibele buitenschaal in staat veel energie te absorberen wat tot erg goede testresultaten heeft geleid. De combinatie van het lage gewicht (slechts 1100 gram), de veiligheid en het comfort maakt dit een ideale helm voor zowel circuit- als straatgebruik.

Om kans te maken op deze helm moet je het volgende doen:


Schrijf een zo goed mogelijke recensie van je huidige (of een vorige) helm op Motorshopper!

Op Motorshopper kun je motorspullen kopen en verkopen. Daarnaast kun je recensies van andere gebruikers lezen en zelf een recensie schrijven. Door het schrijven van één of meerdere recensies van je helm(en) help je andere motorrijders die zich oriënteren op de aanschaf van een helm en maak je zelf kans op een gloednieuwe helm... leek ons een win-win situatie *D


Hoe meer recensies je schrijft, hoe meer kans je maakt. We hebben één helm te vergeven welke wordt verloot onder de beste helmrecensies die uiterlijk 23 maart 2011 op Motorshopper staan. Meerdere goede recensies schrijven verhoogt dus je kansen.

Wij zullen de 10 beste helmrecensies selecteren en vervolgens uit deze recensies willekeurig één winnaar loten. Deze winnaar ontvangt de helm en mag deze houden. Enige wat we van de winnaar vragen is dat hij of zij na 3 maanden nog een recensie schrijft van ten minste 750 woorden, en wel van de gewonnen Marushin 999RS.

De kwaliteit van de recensie is dus van doorslaggevend belang! Bij het bepalen van de winnaar gaan we goed kijken naar de inhoud van de recensies. Goede onderbouwing, mooie foto's, veel informatie, etc. zijn zaken die van groot belang zijn.

Plaatsen van een recensie = meedoen met de prijsvraag. Je hoeft ons geen bericht te sturen als je een recensie hebt geschreven. Plaats je recensie op Motorshopper, en na 23 maart a.s. bekijken wij alle inzendingen (ook inzendingen die op dit moment al op Motorshopper staan). De winnaars krijgt daarna zo spoedig mogelijk automatisch van ons bericht per e-mail. (Je mag natuurlijk in dit topic altijd een linkje plaatsen naar je recensies.)


Veel succes met schrijven, we kijken uit naar veel mooie recensies!







De kleine letters:

  • Je mag zo vaak meedoen (m.a.w., meerdere recensies schrijven) als je wilt.
  • Alleen recensies van helmen komen in aanmerking.
  • Alleen recensies die uiterlijk 23 maart 2011 zijn geplaatst op Motorshopper.nl komen in aanmerking.
  • Motor-Forum en Motorshopper crewleden zijn uitgesloten van deelname.
  • De beslissing van de crew is definitief.
  • De prijswinnaar ontvangt bericht op het bij ons bekende e-mail adres.
  • De mogelijke prijswinnaar zegt toe een recensie van de gewonnen helm na 3 maanden te publiceren op Motorshopper.nl van ten minste 750 woorden en 5 foto's. Zonder acceptatie van deze voorwaarde kan de helm niet worden gewonnen.
  • Indien de prijswinnaar in gebreke blijft m.b.t. het publiceren van een recensie van de gewonnen helm dient deze te worden geretourneerd.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie helm :)
Heb deze een kleine 2 weekjes terug nog op m'n kop gehad en is lekker licht en is wat mij betreft een goeie tegenhanger voor een shoei / arai :D

Mooie actie mensen!
 
Leuk. Ik zou idd een recentie van mijn vorige helm kunnen maken, maar dat was een Marushin waar ik niet tevreden over was/ben :P
 
Dat is inderdaad een goede vraag! Als je ooit al recensies hebt geschreven voor een helm, doen die dan ook automatisch mee of gaat het hier om recensies die na vandaag geschreven zijn?

Dat laatste lijkt me het meest logisch, maar het staat niet in de regels.
 
Dat is inderdaad een goede vraag! Als je ooit al recensies hebt geschreven voor een helm, doen die dan ook automatisch mee of gaat het hier om recensies die na vandaag geschreven zijn?

Dat laatste lijkt me het meest logisch, maar het staat niet in de regels.
Jawel:

en na 23 maart a.s. bekijken wij alle inzendingen (ook inzendingen die op dit moment al op Motorshopper staan).
Recensies die al op Motorshopper stonden tellen dus ook mee en je maakt automatisch kans. Dat vonden we het eerlijkst. Maar: hoe meer recensies, hoe meer kans :)
 
Laatst bewerkt:
Maar ik heb maar 1 helm dus ik ga mijn beste schrijfskills hiervoor misschien nog wel uit de kast halen. Een nieuwe helm is nooit weg!
 
Ik vraag mij eigenlijk af of het Motorforum hier wel voor bedoeld is. Stel nou dat elke producent het forum gaat overspoelen met dit soort zaken? Via een banner, ok, maar op deze manier?
 
Zij stellen toch een helm beschikbaar en betalen om motorforum online te krijgen/houden. Money makes the world go round...Dit is een manier van reclame waar sommigen plezier van hebben, en anderen iig weinig last van, dat kan ik van niet veel reclame zeggen.
 
Ik vraag mij eigenlijk af of het Motorforum hier wel voor bedoeld is. Stel nou dat elke producent het forum gaat overspoelen met dit soort zaken? Via een banner, ok, maar op deze manier?
Dat is een terechte vraag. We zijn altijd zeer kritisch met dit soort acties. Van belang is o.a. dat het motorgerelateerd is. Dat is het. Verder moet duidelijk zijn dat het een actie betreft waar een bedrijf bij betrokken is, daarom hebben we dat al meteen gemeld in de eerste zin. Tot slot kun je als gebruiker iets winnen. Dan lijkt ons een topic (dat je eenvoudig kunt negeren) een kleine "prijs" om te betalen.

Het is niet onze bedoeling om MF te overspoelen met commercie en dat zal dus ook niet gebeuren. Zullen er meer acties zoals deze (waarbij je in ruil voor een kleine inspanning iets kunt winnen) komen? Jazeker! Super toch?
 
Zij stellen toch een helm beschikbaar en betalen om motorforum online te krijgen/houden. Money makes the world go round...Dit is een manier van reclame waar sommigen plezier van hebben, en anderen iig weinig last van, dat kan ik van niet veel reclame zeggen.
Idd. En ter aanvulling: ons enige belang in dit geval is dat we meer recensies op Motorshopper krijgen. Toen we de Motorbeurs-actie hadden schoot het aantal recensies omhoog, dus eigenbelang werkt :)
 
Zij stellen toch een helm beschikbaar en betalen om motorforum online te krijgen/houden. Money makes the world go round...Dit is een manier van reclame waar sommigen plezier van hebben, en anderen iig weinig last van, dat kan ik van niet veel reclame zeggen.

Je kan ook sponsoren op een andere manier: reclame rondom via banners. Maar om nu een soort van 'topic' hierover te starten. Producenten geven gigantische bedragen uit aan promotie, maar waarom dan via MF? Een reclame, net als die van de 'Kawasaki Z1000SX', of '20.000 onderdelen online' worden toch ook gezien....
Het gaat om 'exposure': de aandacht en gunst van de koper. Deel er dan 100 uit op de motorbeurs - moet je kijken wat dat aan aandacht geeft. En de prijs: standhuur + 100x een paar tientjes productiekosten...

En je argument 'money makes...' maakt weinig indruk. Heel NL werd gek toen het voetbal op zondagavond naar een commerciële zender ging met elke 10 minuten een reclame van 5 minuten.....
 
Jawel:Recensies die al op Motorshopper stonden tellen dus ook mee en je maakt automatisch kans. Dat vonden we het eerlijkst. Maar: hoe meer recensies, hoe meer kans :)
F*k, ik moet dat soort dingen ook niet posten als het vroeg is, dacht echt dat ik het 3x goed doorgelezen had :+
 
Je kan ook sponsoren op een andere manier: reclame rondom via banners. Maar om nu een soort van 'topic' hierover te starten. Producenten geven gigantische bedragen uit aan promotie, maar waarom dan via MF? Een reclame, net als die van de 'Kawasaki Z1000SX', of '20.000 onderdelen online' worden toch ook gezien....
Het gaat om 'exposure': de aandacht en gunst van de koper. Deel er dan 100 uit op de motorbeurs - moet je kijken wat dat aan aandacht geeft. En de prijs: standhuur + 100x een paar tientjes productiekosten...

En je argument 'money makes...' maakt weinig indruk. Heel NL werd gek toen het voetbal op zondagavond naar een commerciële zender ging met elke 10 minuten een reclame van 5 minuten.....
Snap het bezwaar niet zo, je kunt wat winnen, je moet er wat voor doen. En tuurlijk, als je wat kunt winnen dan zal dat een product van een bepaald merk zijn, of had MF hier het te winnen product zonder merknaam moeten plaatsen?

Ik erger me persoonlijk meer aan banners en spam e.d. dan aan een gerichte actie als deze.

Daar komt bij, als MF de merknaam niet had genoemd, hadden ze de helm waarschijnlijk zelf moeten betalen, nu wordt hij gesponsord door Marushin (neem ik aan). En wij met z'n allen maken kans hem te winnen, ook nog eens. MF en MS krijgen meer exposure, waar wij met z'n allen uiteindelijk ook weer van profiteren. Dus precies wat Bananeman zegt, een win-win situatie.

Nee, ik zie werkelijk helemaal niets bezwaarlijks aan dit soort acties.
 
Snap het bezwaar niet zo, je kunt wat winnen, je moet er wat voor doen. En tuurlijk, als je wat kunt winnen dan zal dat een product van een bepaald merk zijn, of had MF hier het te winnen product zonder merknaam moeten plaatsen?

Ik erger me persoonlijk meer aan banners en spam e.d. dan aan een gerichte actie als deze.

Daar komt bij, als MF de merknaam niet had genoemd, hadden ze de helm waarschijnlijk zelf moeten betalen, nu wordt hij gesponsord door Marushin (neem ik aan). En wij met z'n allen maken kans hem te winnen, ook nog eens. MF en MS krijgen meer exposure, waar wij met z'n allen uiteindelijk ook weer van profiteren. Dus precies wat Bananeman zegt, een win-win situatie.

Nee, ik zie werkelijk helemaal niets bezwaarlijks aan dit soort acties.

Dat je geen bezwaar ziet, dat zullen er wel meer hebben. Ik wel.
Het werkt namelijk zo (denk ik): stel iets gratis ter beschikking en we denken vervolgens niet meer na.

'hebbe, hebbe' . Da's dan dus het enige wat telt, en daar speelt een producent van (overigens prachtige helmen) natuurlijk handig op in.

Uiteraard lig ik er ook niet wakker van, maar als je eens een kritisch geluid(je) laat horen...wow...
 
Uiteraard lig ik er ook niet wakker van, maar als je eens een kritisch geluid(je) laat horen...wow...
Kritische geluiden zijn meer dan welkom. Je hoeft ons niet naar de mond te praten, uiteindelijk is ons enige doel om een aantal leuke sites voor mensen te maken. En eigenbelang introduceren wérkt: zie het aangehaalde voorbeeld van de Motorbeurs-actie.

De enige die hier echt last hebben zijn wij van de crew. Wij mogen niet meedoen van onszelf '(
 
Zolang ik maar win mag MF zo commercieel worden als ze maar willen! ;)

Trouwens, gevalletje diskrieminasie! Ik heb pas 1 helm om te beoordelen terwijl alle bmw-rijders er in hun leven al veel meer hebben versleten..
 
Laatst bewerkt:
Kritische geluiden zijn meer dan welkom. Je hoeft ons niet naar de mond te praten, uiteindelijk is ons enige doel om een aantal leuke sites voor mensen te maken. En eigenbelang introduceren wérkt: zie het aangehaalde voorbeeld van de Motorbeurs-actie.

De enige die hier echt last hebben zijn wij van de crew. Wij mogen niet meedoen van onszelf '(

Haha, Bananeman, we begrijpen elkaar. Je reactie was ook prima hoor: openstaan voor een andere mening.

En het ís een leuke site, kun je trots op zijn.
En als de crew mee mag doen krijg je van die toestanden haha. Dat is de prijs die je dan blijkbaar betaald... ;( ;( ;( . Have fun.
 
Terug
Bovenaan Onderaan