Blok voor CB 900F uit 1983

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost Frolich

Die hard MF'er
30 jan 2011
379
4
Waddinxveen
Dit blok heeft lang stilgestaan, staat olie op de zuigers en is compleet met carburateurs, laatste wat er aan is gebeurt is een nieuwe kop, distributieketting en spanner, blok liep goed.

Vraagprijs € 250,-- € 175,00
full
 
Laatst bewerkt:
Reden waarom dit blok niet in een motor zit?
Kilometerstand?
Waarom een nieuwe kop?
Nieuwe kop, of een tweedehands kop, of klepzittingen e.d. gefreesd en kop hergebruikt?

vragen vragen vragen :)
 
Dit blok komt uit mijn vorige motor waarvan het frame niet meer te herstellen was, de vorige eigenaar was zelf zo handig geweest om de nokkenas aan te draaien zonder momentsleutel, toen ik het blok liet nakijken voor een nieuwe nokkenas ketting braken alle bouten en toen hebben ze een ruilkop gemonteerd. Reparatie is toen uitgevoerd door KMS motoren uit Scheveningen.

Ik heb zelf een Bol d'Or, waar ik het blok voor heb bewaard, als het huidige blok iets zou mankeren, maar dit blok is goed, daarom gaat het weg en het is vraagprijs, dus in overleg is alles mogelijk.

Kilometerstand van dit blok is 68000 km.


Joost
 
Het is dat ik al aan het bieden ben op een andere Bol op MP.

Deze staat in de "volg" stand. Mocht het bieden op niets uitlopen, kom ik bij dit blokje uit.

Free kick ;)
 
Een slotje komt er pas op als je daar bij de moderatoren een verzoekje toe doet middels het gele driehoekje bovenaan deze pagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan