BOS DEMPER - Alu - voor blade 900RR 00-01 SC44

In prima staat, half jaartje gebruikt, uiteinde bewerkt met heel licht schuurpapier (zie ook eerder topic van mij).

product Info
Hochwertige Motorradauspuffanlagen Online bestellen | BOS Auspuff
zie product nr ; 0210209A

Maten
- binnenkant RING diameter 8.4cm
- gat diameter 7.5cm
- 3 bevestigingspunten ; afstand tot bouten 9.5cm

( WAAROM ? Omdat ik een carbon LASER pijp heb aangeschaft )
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik ook gezien... was me wat te duur :9 Hoeveel vraag je eigenlijk voor deze en past deze op n 954?
 
Prijs ongepoetst :P

Ik heb dezelfde motor maar nu nog met origineel pijpje, deze zou beter wezen qws looks en vast ook geluid ;)
 
vers van de pers:
full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse in de demper , zou ik langs kunnen komen en hem eronder zetten en ff luisteren?
Als het wat is wil ik hem wel hebben....
 
jep , zie hier;

" Alle BOS-dempers zijn standaard voorzien van een ‘E’ keurmerk. Dit houdt in dat alle dempers Europees goedgekeurd zijn voor het gebruik op de openbare weg. Ook deze gekeurde dempers hebben altijd vermogens-winst in en zijn lichter als de standaard demper. Deze gekeurde dempers worden zo al jaren in Duitsland verkocht en in testen van o.a. Motorrad zijn de BOS exemplaren altijd testwinnaar, niet voor niets dus dat BOS het best verkochte merk is in Duitsland waar kwaliteit op de eerste plaats staat. .."

BRON;

fast2toys.nl -&nbspThis website is for sale! -&nbspfast2toys Resources and Information.
 
Nounou....heb ik per ongeluk ergens op getrapt dat je je eigen brulpijp zo open trekt?

Ja, ik ben bang dat er stiekem gianelli opstaat en dat t een terugloper is......

Maar onze grote vrienden in de Eiffel weten niet welke Auspuff een e-keur heeft, dus als t er niet op staat dan moet er een certificaat bij zitten....daar doel ik op
 
Nounou....heb ik per ongeluk ergens op getrapt dat je je eigen brulpijp zo open trekt?

Ja, ik ben bang dat er stiekem gianelli opstaat en dat t een terugloper is......

Maar onze grote vrienden in de Eiffel weten niet welke Auspuff een e-keur heeft, dus als t er niet op staat dan moet er een certificaat bij zitten....daar doel ik op

ok ok ik heb'm efkes uit de schuur gehaald, er staat inderdaad iets op ;
- E4
- 1022 Type 2209 BOSDEMPER
...staat op de rvs ring , aan de binnenkant

Grusi
 
Terug
Bovenaan Onderaan