Omg. Gorcum -De Motobliekers 4- BBQ & Eifel zonder twijfel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zo'n beetje alles in mn lijf doet zeer en ben zo duf als een konijn... maar voor de rest gaat het goed.

:^
hoe is het met de spierpijn?
enne nog kans gezien om een plaatje van de motor na aanvaring te maken?

De motor staat inmiddels bij Van Meel Motoren in Made. Heb vanmorgen nog even de schade kunnen bekijken.. op het eerste gezicht lijkt de voorvork heel, maar dat hoor ik pas nadat er een expert naar heeft gekeken. Ik heb nog een paar foto's kunnen schieten.

1247394138_5_u88a.jpeg


1247394159_5_z8tB.jpeg
 
-O-

triest gezicht man...
Nog afwachten wat de verzekering gaat doen nu? of heb je al een keuze gemaakt wat je gaat doen? opknappen/andere motor?
 
leuke routes! ikzelf vind als je nog iets doorrijd op de dijk richting arkel die bochten bij de kerk (achter me huis ff zwaaien dan! :W ) erg lekker en die paar bochten bij arkel bij de schaatsbaan ook erg lekker en dan via de andere kant van de dijk naar leerdam ook altijd lekker vooral bij kedichem ook een paar heerlijke bochtjes :Y

die andere dijk rij ik altijd tot haaften en de snelweg over naar zaltbommel en daar vanaf weer terug naar brakel en daar pondje over naar vuren ook een leuk stukje vooral zaltbommel-brakel is lekker asfalt en bochtjes:)


tusen arkel en kedichem heb ik in 2006 van de dijk gelegen.
 
-O-

triest gezicht man...
Nog afwachten wat de verzekering gaat doen nu? of heb je al een keuze gemaakt wat je gaat doen? opknappen/andere motor?

Even afwachten hoeveel de schade in totaal bedraagt en of ie te repareren is.

Ik hoop dat ie te repareren is! Heb hem nog maar net 4 weken, dus baal als een stekker! Was er echt trots op en dit was de fiets die ik echt zo graag wilde hebben. En dan denk je ff een stukje te gaan rijden wordt je onderuit gereden '(
 
nix mis met die r1

kuip er af race kuip er op en knallen maar.

echt klote voor je je je seizoen is al verpest voordat hij begonnen is.
maar dat is ook het risico van op straat rijden vooral met een donkere motor.
je wordt gewoon niet goed gezien.
gewoon het af laten handelen door de verzekering, repareren of geld beuren en gewoon weer verder gaan.
 
-O-

triest gezicht man...
Nog afwachten wat de verzekering gaat doen nu? of heb je al een keuze gemaakt wat je gaat doen? opknappen/andere motor?

hhe pik gewoon je carb in elkaar laten zitten hoef nix aan schoon gemaakt te worden.
alleen ff een x je kleppen laten stellen en je gaskleppen op tijd laten zetten bij bas vink in asperen.
ben je 200 euro kwijt of zo en loopt hij weer als een kogel.
 
nix mis met die r1

kuip er af race kuip er op en knallen maar.

echt klote voor je je je seizoen is al verpest voordat hij begonnen is.
maar dat is ook het risico van op straat rijden vooral met een donkere motor.
je wordt gewoon niet goed gezien.
gewoon het af laten handelen door de verzekering, repareren of geld beuren en gewoon weer verder gaan.

Ik denk ook dat de meeste schade aan het kuipwerk zit, gisteravond leek het net of de voorvork helemaal in mekaar zat maar heel het kuipwerk hing naar beneden. Maar ja, ik ga niet op de feiten vooruit lopen, ik wacht rustig het rapport van de expert af. En de verzekering regelt de rest maar...
 
oja dit wordt mijn tweede nacht in het ziekenhuis.
miriam had vreselijke rugpijn en moest een nachtje ter observatie blijven.
toen braken haar vliesen gisteren avond.
de bevalling is wel prematuur.
5 weken te vroeg dus dat wordt 1 of 2 weken cuveuze.
ik hou jullie op de hoogte
 
Ik denk ook dat de meeste schade aan het kuipwerk zit, gisteravond leek het net of de voorvork helemaal in mekaar zat maar heel het kuipwerk hing naar beneden. Maar ja, ik ga niet op de feiten vooruit lopen, ik wacht rustig het rapport van de expert af. En de verzekering regelt de rest maar...

ben je alrisk?
 
@ad.. het bloed kookt weer zonder dat het een uitweg kan vinden.. :Y

@perox.. eerste 3 jaar schijnen statistisch gezien de gevaarlijkste te zijn.

@blola.. sterkte man.. wees blij dat je geen vrouw bent :X
 
Laatst bewerkt:
En weer bijgelezen :Y Over die dijkies gesproken, ik doe niks liever dan dijkies rijden, maar heb ook al een paar keer bijna onderaan gelegen.... :X Ik stel vangnetten voor :P

@ Perox: ziet er triest uit jah.... Gelukkig dat je goed verzekerd bent man.
@ Blola: sterkte met papa worden!
 
Laatst bewerkt:
hhe pik gewoon je carb in elkaar laten zitten hoef nix aan schoon gemaakt te worden.
alleen ff een x je kleppen laten stellen en je gaskleppen op tijd laten zetten bij bas vink in asperen.
ben je 200 euro kwijt of zo en loopt hij weer als een kogel.

Eej kerel, spannend man. houd ons op de hoogte met wat die kleine allemaal gaat doen! *O*

enne, ik heb het idee dat mijn "pilotscrew" jet een beetje dicht is gaan zitten.
Dan zal ie toch open moeten... dan wil ik het direct helemaal netjes doen. (houd niet van half werk :X)
 
Eej kerel, spannend man. houd ons op de hoogte met wat die kleine allemaal gaat doen! *O*

enne, ik heb het idee dat mijn "pilotscrew" jet een beetje dicht is gaan zitten.
Dan zal ie toch open moeten... dan wil ik het direct helemaal netjes doen. (houd niet van half werk :X)

gewoon met mij mee naar pieter en ff op de bank zetten kost 30 euro maar dan weet je wat.
ik ga ook ff op de bank namelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan