MF Gooi en Vechtstreek deel * 95 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gedaan maar toen was ik bijna bij huis en mn vingertoppen werden toch wel koud -O-NEVAH!!!! _O-

Kmis de zuinigheid van de Fazer dan wel weer, 20 liter was 400 km plezier *D
Gsr met n tankje van 16 liter (12.9 liter getankt) geloof ik tegen de 200 km plezier aan, ik ga dr n groter tank op zetten! *O* :')
Das wel een heel groot verschil, dus dat zal je wel niet goed hebben. Het kan wel hoor, die van mij doet 200 kilometer met 19 liter. En dat met 250cc... mja... :')
 
Das wel een heel groot verschil, dus dat zal je wel niet goed hebben. Het kan wel hoor, die van mij doet 200 kilometer met 19 liter. En dat met 250cc... mja... :')

Kmoet ook nog beetje de lekkerste stijl vinden maar de GSR nodigt echt uit tot gooi en smijt werk, waar de Fazer meer naar het touren neigde :Y

Fazer deed 1:20 met gemak
GSR doet ongeveer 1:15 dus t scheelt wel aardig. :Y
 
JJ krijgt eens goed nieuws van de klpd *O*
Coon heeft dag 1 gehad en is er nog. *O*
KTM vertegenwoordiger komt uit de kast :?
Plex weet nog niet dat ie op de nieuwe sportster 1200 custom moet gaan rijden ;)
Voor de eiffel het windscherm er op laten of voorin rijden :Y
 
BMW, Ducati, Yamaha, Mobylette _O-
pg_spxl1200c_int_bs_en_US_w1280.jpg
 
Aanleunwoning? :+

Zoiets. Op de basis een kamer.

Schoonmakers van Maak kennis met ons leerwerkbedrijf | Leerwerkbedrijf WVS

Mooi initatief hoor, daar niet van. Maar het werkt gewoon niet.
Gaan als de hele klas lesuitval heeft élke deur af om te kijken of er iemand op de kamer is. Doe dat op een maandagochtend en ik kan je al bij de eerste deur vertellen dat iedereen ligt te maffen. En ik kwam laatst op de kamer, stond er een leidinggevende een van die vrouwtjes toe te spreken, dat de rode doekjes voor het sanitair waren en de blauwe doekjes voor de rest. Staat mevrouw even mooi alles af te nemen met de lap die ze net voor de plee heeft gebruikt. :')
 
Mijn vorige post was niet met de suggestie dat de KLU niks wordt hoor, dat loopt allemaal nog op schema. ;)
Ben door de psychologische en medische keuring heen, Heb tot nog toe alle examens gehaald (nog 5 te gaan)
En ga over 2 weken op stage. ;)

Dat is mooi. :Y

Suggereerde niet dat het met de Klu niets wordt. Hoorde hier vandaag dat VTOC helemaal geen Part-147 meer is? :?
 
Zoiets. Op de basis een kamer.

Schoonmakers van Maak kennis met ons leerwerkbedrijf | Leerwerkbedrijf WVS

Mooi initatief hoor, daar niet van. Maar het werkt gewoon niet.
Gaan als de hele klas lesuitval heeft élke deur af om te kijken of er iemand op de kamer is. Doe dat op een maandagochtend en ik kan je al bij de eerste deur vertellen dat iedereen ligt te maffen. En ik kwam laatst op de kamer, stond er een leidinggevende een van die vrouwtjes toe te spreken, dat de rode doekjes voor het sanitair waren en de blauwe doekjes voor de rest. Staat mevrouw even mooi alles af te nemen met de lap die ze net voor de plee heeft gebruikt. :')
Getsie :r

Wat voor basis?
 
G'avond :)

Coonie: *O* goed zo!
JJ: *O* gefeliciteerd, leuk!

Ik heb vandaag lekker buitengespeeld met paard en vanavond heerlijk gelachen om de verhalen van de visserts. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan