MF Gooi en Vechtstreek deel * 95 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook weer hardlopen :/ :Y


Volgende week Maandag, Dinsdag én Woensdag in België
Volgende week Woensdag gaat de winkel open *O*

images
images
 
Laatst bewerkt:
Klopt :Y Wel leuk sommige verschillen..

Verse melk kennen ze niet, moet je echt met een vergrootglas zoeken..
In kaas en brood ook heel veel verschillen. Brood wordt bijvoorbeeld zelf door de belgische klanten gesneden met een snijmachine in de winkel. Dat zou hier in Nederland ondenkbaar zijn met alle hygiëneregels..
 
Klopt :Y Wel leuk sommige verschillen..

Verse melk kennen ze niet, moet je echt met een vergrootglas zoeken..
In kaas en brood ook heel veel verschillen. Brood wordt bijvoorbeeld zelf door de belgische klanten gesneden met een snijmachine in de winkel. Dat zou hier in Nederland ondenkbaar zijn met alle hygiëneregels..
In de Lidl bij de MAxis moet je nu zelf je brood snijden.
Als ik aan belgen denk dan heb ik altijd het idee dat ze niet boos kunnen zijn door de taal.


Ik denk dat k zo naar huis ga met en aardige omweg. Heerlijk weer.
 
Was gezellig de bios! *O* *O*
Erg genoten. De vrouwen waren erg onder de indruk van de film... maar dat ging meer om Tatum Channing dan om het verhaal.

@Els: Jammer.... volgende keer beter. -O-

Buh... hele weekend amper geslapen.... gisteren wel een hele leuke dag in Amsterdam gehad en Tron gekeken gisteren avond. Olivia Wilde. :9 leuke film ook...

Nu weer op het werk dus (al sinds 8 uur). Zit hier ook weer lekker tot 9 uur vanavond. Kijken of ik vrijdag half dagje kan werken.
 
ik denk dat ze de allroad zitpositie bedoelen en looks.
en ik vind hem ook vet.
maar dan had ik net zo goed op de ktm kunnen blijven rijden.
ik wil dat hele sportieve niet meer.
weet je wat ik niet begrijp dat ze hem niet testen tegen een ktm smt dat is meer dezelfde dan een bmw gs of een tenere.

Aan de andere kant snap ik ook niet dat ze een all-road test altijd op straat houden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan