MF Gooi en Vechtstreek deel * 95 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :W
Mooie muts Fred! :Y Ben zelf ook bezig met een C3 (ook de matzwarte :P ) maar deze is ook errug :9~ Nog prijsverschil? Die Carbonuitvoering is ook nie gek nie, maar gelijk weer een stuk duurderder. ;)
Edit: Hij is er ook in het zwart met die print maar oei 600 euries B|
In de kleuren zit ook nog prijsverschil.

(Die carbon is zelfs € 900,=. Wel een limited edition, maar niet eens volledig carbon heb ik begrepen: een gedeelte van het kinstuk niet. Alle prijzen zijn adviesprijzen, dus ff zoeken voor een andere prijzen.
 
Laatst bewerkt:
Nou hier toch ook maar een nieuwe helm gekocht :+ ondanks dat ik eigenlijk niet op zoek was, maar voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen:
Net de hornet DS in matt gray besteld :$

2008_Shoei_Hornet_DS_Helmet_Matte_Deep_Grey-2.jpg


*O*
 
Morgen *O* *O* *O*

Weet niet wat er aan de hand is, maar het werkt aanstekelijk........... *O*


Nieuwe kletterpettentijd *O* *O* Fred en Mies...

Dikke kans dat er dit seizoen weer dezelfde helmen op tafel liggen in de Eifel 8-)
 
Laatst bewerkt:
:Y

Is van de buurman. Hij is er bijna dagelijks en houdt bij ons de boel ook in de gaten/netjes. In de winter zet hij dan z'n boot bij ons neer, blijft zijn gras netjes. Ons boeit dat niet ;)


Is dat die man die onschuldige vissers aanspreekt en beschuldigd van het vernielen van ruiten terwijl zijn J Russel staat te blaffen?



Aardige vent O-)
 
Is dat die man die onschuldige vissers aanspreekt en beschuldigd van het vernielen van ruiten terwijl zijn J Russel staat te blaffen?



Aardige vent O-)
:N

Geen idee wie dat is maar van mij maggie daar mee door gaan :Y

Geruststellend idee dat daar hufters met honden rondlopen :+
 
Nou hier toch ook maar een nieuwe helm gekocht :+ ondanks dat ik eigenlijk niet op zoek was, maar voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen:
Net de hornet DS in matt gray besteld :$

[afbeelding]

*O*
Hebben we allemaal een verschillende maat anders wordt het gochelen met die helmen.

Gefeliciteerd *O* wat heb je er nou voor betaald??
 
Volgens mij ben ik de enige in matt deep gray *D
*prijs verwijderd -)
Zo dat is zeker een goede prijs. Welke heeft tosie dan toch ook die deep grey. Dat plaatje had hij tenminste. Daarom dacht ik dat jij dezelfde had als nocer en mij.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh allemaaal! :Z

Mooie hoedjes komen er voorbij. Ik wacht nog even tot het najaar van 2011. Dan schijnt Shoei ook met geïntegreerde zonnevizieren te komen.. 8-)
 
Coon: _O- Lekker nachtje dus ;)

Fred: Mooie helm *D

Noor en Phoen: *D Leuke avond gehad?

MotoGP: *D Sport 1 aanwezig bij mijn ouders *D

Mies: Mooie helm *D

Jack Russel aan de haak: Zo kom je natuurlijk nooit aan die meter :+


Ik werd vanmorgen wakker gebeld door het IFAW B| Kan de maandbijdrage omhoog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan