het grote cb topic the seventies

Het forum staat veel info op een paar die daar rond surfen zijn ook hier.
Maar ik vind het wel de moeite waard en snel een reactie op je vraag.
Vind ik ook wel fijn dat ik tijdens het knutselen soms het antwoord al heb ;)
 
Zo staat die van onze cb750f2 er nu bij... *D

Ik had dit topic nog nooit gezien, maar ziet er gezellig uit :Y


full
 
Ga je er ook mee classic racen? Sam ofzo?
Leuk geluidje trouwens *D

ja, 3 uurs race van oss is voor nu de deadline :+

We zijn alles nu aan het spuiten, dus het wordt krap (zeker met deze hittegolf -O- )
maar ik denk dat we het wel gaan redden :Y

Is hier uiteraard ook te volgen op het MF

-Leuk geluidje trouwens *D- bedankt :] Klinkt in het echt ook erg goed!
zelf het uitlaatje in elkaar gebakken en we wisten echt niet hoe het geluid eruit zou komen, het kwam er zelfs beter uit dan gedacht
 
Ik ga een cb650z uit 1983 verkopen.. is er een mede-mf'er die er nog eentje zoekt? ik wilde hem gaan verbouwen maar heb geen tijd.. voor info graag een pb
 
iemand hier met kennis van de 750kz? ik krijg accu bak niet terug doordat luchtfilter huis in de weg lijkt te zitten :S maar zie niet in hoe die meer ruimte kan krijgen :S
 
iemand hier met kennis van de 750kz? ik krijg accu bak niet terug doordat luchtfilter huis in de weg lijkt te zitten :S maar zie niet in hoe die meer ruimte kan krijgen :S

Beetje laat, maar er zit een schroef boven het luchtfilter in het frame, als je die losmaakt is het een kwestie van de luchtfilterbehuizing richting de carbs duwen.
 
Oh. Ja dat heb ik gedaan, verder gaat hij niet :(
Ik heb tegenwoordig weinig tijd voor klussen, maar zal proberen een keer een foto te plaatsen om het duidelijker te maken.
Soms begint de gedachte al te komen om hem weg te doen :( (ivm andere motor en weinig tijd)
 
Hmm, ik ga vrijdag kijken bij m'n CB750 dus zal eens uitzoeken waarom het lastig kan zijn. Heb zelf de carbs eruit op dit moment, dus ruimte genoeg.

Mocht je hem weg doen, stuur dan even een PB ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan