Rising sun / Japanse oorlogsvlag stickers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechanism

MF veteraan
3 jun 2009
10.135
3.275
De triumph rijders hebben dikwijls ergens de Union Jack, de HD rijders een "live to ride" dingetje of Star spangled banner.. Ik heb echter de vrijheid genomen een Japans dingetje te doen..

Japan heeft namelijk de Japanse oorlogsvlag (of "imperial flag", "navy flag" hoe je het wil noemen). Een ideale manier om een "Japan schopt kont!" statement te maken op je dikke caferacer, supersport of chopper:

full


full


Deze professionele stickers (lasergesneden, vrijstaand) smoelen geweldig! Ik heb er een stel laten maken omdat deze kwaliteit vinyl stickers verder alleen bij JDM decals te krijgen zijn waar je $18,- betaald voor 2 stuks, en dan nog wachtten tot ze verfrommeld van de andere kant van de wereld binnen komen.

Stickers zijn professioneel, dus applicatiefolie wegpeuteren, aanbrengen, zeer goed opwrijven en 10 minuten later de folie lostrekken. Stickermateriaal is Avery Graphix folie, het spul waar veel motoren standaard mee uitgerust worden. Het vinyl is poederglans (70%) en knalrood. Op het oog zien ze er gespoten uit, ze volgen zelfs een stofje in de lak.


Vaste prijs: €9,- voor een setje van 2 stickers incl. verzenden per briefpost binnen Nederland.

Afmetingen: 10 X 5.5cm

Op de afbeelding lijkt een "pootje" scheef te zitten, dat komt omdat ik hem ietsje slordig geplakt heb |(

Een how to voor het aanbrengen vindt je hier.
 
Laatst bewerkt:
:^

Iig niet iets dat naar handel neigt, of de schijn er van heeft. Helaas voor u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan