Motor onderhoud Bodegraven?!?!

Mengor

MF'er
1 okt 2004
121
0
Ik woon sinds kort in Bodegraven en vroeg me af waar ik het beste naar toe kan gaan voor onderhoud van mijn motor.

Kan iemand mij iets aanbevelen in of in de buurt van Bodegraven?
 
hé... een nieuwe dorpsgenoot... :]

Goedhart motoren zit in Bodegraven. Ik heb geen ervaring met hun onderhoudsbeurten want ik doe mij onderhoud zelf. Onderdelen leveren doen ze in ieder geval netjes en ze zitten lekker dicht bij :)
 
Laatst bewerkt:
Hey dropsgenoot :+

Ik laat onderhoud altijd doen... niet de goedkoopste oplossing, maarja. Helaas hoorde ik dat Goedhart nou niet echt de goedkoopste is. Nog andere tips in de aanbieding?
 
Laatst bewerkt:
Even denken... Ik weet niet wat je verder nog dichtbij noemt en of je nog meer wensen en/of eisen hebt, maar in de onmiddelijke nabijheid heb je in Kamerik (Gert Altena motoren) en Nieuwkoop (domburg motoren) motorzaken. Ik heb er alleen zelf geen ervaring mee.
Ietsje verder zit in Alphen a/d Rijn nog een BMW dealer, maar dat lijkt me gezien de motorinfo uit je onderschrift willicht niet de ideale keuze ;)
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort maar eens een kijkje nemen bij Goedhart. Misschien spreekt het me wel aan :)
 
Binnenkort maar eens een kijkje nemen bij Goedhart. Misschien spreekt het me wel aan :)

groot is niet altijd goed,
en de goed uit goedhart zou eigenlijk slecht moeten zijn.
Helaas uit eigen ervaring. B| Heb nog nooit zo'n rommelige werkplaats gezien. Ik vertrouw er mijn high tech machine niet aan toe. :X
 
Grappig dit topic. Zit er toch al een heleboel jare aardig in de buurt, maar daar had ik nog nooit van gehoord.. Weer wat geleerd :]

Ik laat al jaren het onderhoud bij Pauls motoren doen, nooit geen klacht. Ik vond dat er bij Goedhart weinig persoonlijk contact is, net een ziekenhuis :P. Bij Paul had ik dat wel, monteur-klantcontact zeg maar.
 
Je rijd motor, gaat verhuizen naar Bodegraven en je heb nog nooit van Goedhart gehoord? Die zaak is een begrip in Zuid Holland, enorm groot aanbod en heeft vele dealerschappen :Y

Zoetermeer is toch ook wel redelijk aan te rijden? Ga eens kijken bij Hans van Wijk. Misschien dat je daar vind wat je zoekt.
 
Ben vorige week voor een nieuw bandje bij motorstore woerden geweest.
Klein zaakje wat vorig jaar is gestart.
Aardige lui met in mijn ogen kennis van zaken.
 
Ik breng mijn motor altijd bij Goedhart. Haal de rest trouwens ook meestal bij Goedhart. Heb uitstekende ervaringen met die lui, daar mag van mij best wat geld tegenover staan.

Gert Altena kan misschien ook wel goed zijn, maar dan moet ie wel eens een keer uit z'n werkplaats vandaan komen. Ben er 1 keer geweest en nadat ie voor zichzelf had vastgesteld dat er een klant was ging hij doodleuk naar de werkplaats terug om er niet meer vandaan te komen...
 
groot is niet altijd goed,
en de goed uit goedhart zou eigenlijk slecht moeten zijn.
Helaas uit eigen ervaring. B| Heb nog nooit zo'n rommelige werkplaats gezien. Ik vertrouw er mijn high tech machine niet aan toe. :X

Nee hoor. Prima zaak, spreek ik uit jarenlange ervaring. Kom er graag, leveren een prima stukje service.
 
ben een keer op maandag bij goedhart geweest, waren ze eigenlijk gesloten, maar omdat ze toch aanwezig waren, gooiden ze toch de zaak even voor ons open. Dat vond ik wel klantvriendelijk. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan