Motor onderhoud Bodegraven?!?!

Mengor

MF'er
1 okt 2004
121
0
Ik woon sinds kort in Bodegraven en vroeg me af waar ik het beste naar toe kan gaan voor onderhoud van mijn motor.

Kan iemand mij iets aanbevelen in of in de buurt van Bodegraven?
 
hé... een nieuwe dorpsgenoot... :]

Goedhart motoren zit in Bodegraven. Ik heb geen ervaring met hun onderhoudsbeurten want ik doe mij onderhoud zelf. Onderdelen leveren doen ze in ieder geval netjes en ze zitten lekker dicht bij :)
 
Laatst bewerkt:
Hey dropsgenoot :+

Ik laat onderhoud altijd doen... niet de goedkoopste oplossing, maarja. Helaas hoorde ik dat Goedhart nou niet echt de goedkoopste is. Nog andere tips in de aanbieding?
 
Laatst bewerkt:
Even denken... Ik weet niet wat je verder nog dichtbij noemt en of je nog meer wensen en/of eisen hebt, maar in de onmiddelijke nabijheid heb je in Kamerik (Gert Altena motoren) en Nieuwkoop (domburg motoren) motorzaken. Ik heb er alleen zelf geen ervaring mee.
Ietsje verder zit in Alphen a/d Rijn nog een BMW dealer, maar dat lijkt me gezien de motorinfo uit je onderschrift willicht niet de ideale keuze ;)
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort maar eens een kijkje nemen bij Goedhart. Misschien spreekt het me wel aan :)
 
Binnenkort maar eens een kijkje nemen bij Goedhart. Misschien spreekt het me wel aan :)

groot is niet altijd goed,
en de goed uit goedhart zou eigenlijk slecht moeten zijn.
Helaas uit eigen ervaring. B| Heb nog nooit zo'n rommelige werkplaats gezien. Ik vertrouw er mijn high tech machine niet aan toe. :X
 
Grappig dit topic. Zit er toch al een heleboel jare aardig in de buurt, maar daar had ik nog nooit van gehoord.. Weer wat geleerd :]

Ik laat al jaren het onderhoud bij Pauls motoren doen, nooit geen klacht. Ik vond dat er bij Goedhart weinig persoonlijk contact is, net een ziekenhuis :P. Bij Paul had ik dat wel, monteur-klantcontact zeg maar.