Te Koop; Spiegels "Knife" zwart

Tankslapper

MF'er
2 jan 2008
164
0
Ik heb deze spiegels gekocht omdat ik ze super mooi vind, maar helaas vind ik ze niet echt mooi staan op mijn motor (Tiger 1050)
Ze zijn nieuw, nooit gebruikt, alleen 1 keer gemonteerd en weer gedemonteerd.

Vraagprijs 40 euro.



Hmmm, wilde ook fotootje toevoegen, maar weet eigenlijk niet hoe??
 
Laatst bewerkt:
Dit type?

301-046.jpg
 
Hoi, kan je wat meer info geven. Ik ben op zoek naar andere spiegels voor mijn fz 1. Kan je vertellen wat de schroefdraad maat is en de hoogte en de breedte van de spiegels. De spiegels die ik er nu op heb zitten staan niet ver genoeg naar buiten waardoor ik niets zie behalve mijn eigen armen.
 
De totale breedte is 20,5 cm (gemeten vanaf het hart van de montage bout tot uiterste puntje van de spiegel)

De hoogte is 10 cm. (gemeten vanaf onderkant bevestiging tot bovenkant spiegel, dit is zonder de adapter)

De draad is volgens mij 8 mm.

Er zitten 3 adapters bij (van 8 naar 10 mm)

De spiegels en de armen zijn van metaal.

Hoop dat je hier wat mee kan.
 
Je kan eventueel op; www.zietech.de kijken. Als je als zoekopdracht "custom knife" intypt zie je ze gelijk verschijnen.
 
Je kan eventueel op; www.zietech.de kijken. Als je als zoekopdracht "custom knife" intypt zie je ze gelijk verschijnen.
lol..overal worden ze verkocht voor 120-140 euro per set, en jij linkt de site waar ze voor 45euro zijn. Wel eerlijk :Y
 
@ Tankslapper: Ik heb interesse. Heb je toevallig een foto dat ze op je motor (of een andere motor) gemonteerd zijn?

Ik wil ze op mijn street Triple monteren maar weet niet of het mooi zal zijn.

@ ki-wi: Ze worden overigens overal gewoon voor €50 ex verzenden verkocht hoor, dus de prijs van Tankslapper is erg netjes.
 
Laatst bewerkt:
Hoi sincere,
Ik heb helaas geen foto van de spiegels gemonteerd omdat ik ze niet mooi genoeg vond staan op mijn motor, heb ze er dan ook gelijk weer afgehaald.
Vind het wel erg mooie spiegels maar ze moeten natuurlijk ook bij de motor passen.

En mijn vraagprijs is incl. verzendkosten in Nederland.
 
Zo heb t ff gemeten en dat moet gaan lukken dus als je mij even een pb of mail stuurt naar christvandebiezen @live.nl dan kunnen we alles afhandelen.
 
Hoi, kan je wat meer info geven. Ik ben op zoek naar andere spiegels voor mijn fz 1. Kan je vertellen wat de schroefdraad maat is en de hoogte en de breedte van de spiegels. De spiegels die ik er nu op heb zitten staan niet ver genoeg naar buiten waardoor ik niets zie behalve mijn eigen armen.


bij mdi zijn spiegelverbreders te krijgen 15euro p/st
komen hoger en ongeveer 4 cm naar buiten
heeft bij mij ook geholpen en hoef geen ander
spiegels te gaan kopen
misschien iets voor jou?
 
Terug
Bovenaan Onderaan