03-04 Yamaha R6 Valtermoto rem/schakel set

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterIT

MF veteraan
13 jun 2007
9.263
5
Arnhem
Ik heb nog een Valtermoto Type 2.5 te koop voor een 2003/2004 Yamaha R6. De rem/schakel set is nooit gemonteerd geweest.
Ik heb deze set vorig jaar Juli/Augustus bij JVP aangeschaft om op de R6 te monteren. Dit is er echter nooit van gekomen omdat de motor eind Oktober ingeruild is.
De set zit nog zo goed als in de verpakking. Deze is wel open geweest omdat ik toch een beetje nieuwschierig was :P De set is helemaal compleet alle boutjes en dergelijke zitten er bij.

Rem-schakelset.jpg


T.E.A.B

Contact kan via PM of e-mail.
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, alleen voor mij t zelfde, als die zwart had geweest, was je hem kwijt.
Enig idee wat dat nieuw kost? Nevermind, niet goed gelezen.

Weet je of je de originele lengte schakel stang zegmaar kan gebruiken?
Heb die van mij moeten aanpassen om de quickshifter ertussen te krijgen, en anders moet ik daar weer mee gaan kl*ten

Owja, en kickje dan maar he ;)

Mvg,Dennis
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, alleen voor mij t zelfde, als die zwart had geweest, was je hem kwijt.
Enig idee wat dat nieuw kost? Nevermind, niet goed gelezen.

Weet je of je de originele lengte schakel stang zegmaar kan gebruiken?Heb die van mij moeten aanpassen om de quickshifter ertussen te krijgen, en anders moet ik daar weer mee gaan kl*ten

Owja, en kickje dan maar he ;)

Mvg,Dennis

Nee, dat weet ik helaas niet. Er zit een andere schakelstang bij maar ik weet niet of je deze aan moet passen.
 
Kick en ik ben helaas afgelopen weekend vergeten foto's te maken dus die komen zo snel mogelijk :)
 
'Valtermoto Type 2.5 Rem/schakelset 03-04 Yamaha R6' > 'Rem/schakel- en kuipenset 03-04 Yamaha R6'
 
'Rem/schakel- en kuipenset 03-04 Yamaha R6' > '03-04 Yamaha R6 Valtermoto rem/schakel set'
 
Opzouten Oma :)

De set is nog steeds te koop. Ik wil er nu echt een keer vanaf dus voor een redelijk bod mag ie weg :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan