Den Bosch e.o. Deel 18 Waar harder geluld wordt dan gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wie mag dat dan wel zijn?????
En waar?????
Wereld is en word steeds kleiner zo :+


Op de verjaardag van Hendri en/of Ingrid.
Daar had je verteld dat je bij ons geweest was (en dat het uiteraard erg gezellig was (dat verzin ik er nu maar bij)).

En wie mijn schoonmoeder is: een vriendin van de ouders van Ingrid --> Roos en Theo?
 
Aangezien het zaterdag erg mooi weer word en Danny (misschien Corne ook wel) zin heeft om foto's te maken van de motoren.

Zullen we afspreken om daar eens een mooie nieuwe groeps foto te maken?

Ik had met Danny gesproken van de week en de 360graden foto lijkt me zeker wel iets aparts.




Is dat een idee en kunnen de meeste dan?
Tijd moet natuurlijk wel ergens in de middag ofzo.Of juist bij zons ondergang.Dat is het mooiste.

Dan heeft Danny gelijk 2 vliegen in 1 PATS :)
 
Aangezien het zaterdag erg mooi weer word en Danny (misschien Corne ook wel) zin heeft om foto's te maken van de motoren.

Zullen we afspreken om daar eens een mooie nieuwe groeps foto te maken?

Ik had met Danny gesproken van de week en de 360graden foto lijkt me zeker wel iets aparts.




Is dat een idee en kunnen de meeste dan?
Tijd moet natuurlijk wel ergens in de middag ofzo.Of juist bij zons ondergang.Dat is het mooiste.

Dan heeft Danny gelijk 2 vliegen in 1 PATS :)

waarom nie zondag, lijkt me dat er dan meer mensen kunnen...
denk dat er veel mensen werken op zaterdag
werken????? ja werken :9
 
Als ik weet hoelaat wil ik er heel graag bij zijn zaterdag of zondag. Aangezien ik nog niet zoveel gezichten heb gezien van hier en ook wijnig mensen mij.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het zaterdag erg mooi weer word en Danny (misschien Corne ook wel) zin heeft om foto's te maken van de motoren.

Zullen we afspreken om daar eens een mooie nieuwe groeps foto te maken?

Ik had met Danny gesproken van de week en de 360graden foto lijkt me zeker wel iets aparts.




Is dat een idee en kunnen de meeste dan?
Tijd moet natuurlijk wel ergens in de middag ofzo.Of juist bij zons ondergang.Dat is het mooiste.

Dan heeft Danny gelijk 2 vliegen in 1 PATS :)

360graden wa?
khoef nie zo zeer op de foto maar ben wel benieuwd welk kupke bij welke naam hoort! :Y
dus zaterdag hoe laat waar? :Y
 
Zaterdag,.. zoals het er nu uitziet gaat dat niet lukken.
Ik zou iets langer wachten nog met een foto.
Nu lijkt het nog zo'n winter foto, beetje meer knoppen en groen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan