Ducati Mostro 1100, Generazione Nuovo PARTE DUE

Status
Niet open voor verdere reacties.

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
24 juli mostro 1100 meeting in Breda ....locatie komt nog


Disclaimer:
-Deelname aan de meeting is geheel op eigen risico
-Organisatie is voor geen enkele uitdrukbare vorm van schade aansprakelijk te stellen of verantwoordelijk te houden
-Organisatie neemt de vrijheid om informatie in deze en onderstaande posts aan te passen, zonder daar een notificatie van te geven



De absolute Monster, zoals ducati dit op haar site verwoord....

De monster 1100
full

full

full


De monster 1100 evo
full



De monster 1100´s van MF
Wil je je fiets in de lijst ,post dan even een ploatie

Duc 750 ssex ie
full


Roelf
full


Spidy
full


Luckyducy
full


Streetpete
full


Audisti
full


Rockcity
full



Fafkia
full
 
Laatst bewerkt:
Cool, een nieuw topic! Ik zal eens foto's zoeken om het te vieren. Ze zijn van vorig seizoen. Zal weer wat nieuwe foto's schieten als ik eindelijk nieuwe dempers heb. Toch jammer dat ik die lange hitteschilden zal moeten vervangen dan :(.

2a813rr.jpg


28ksdo9.jpg


33yhr3p.jpg



Misschien de laatste voor in de OP?


Heb ook weer een nieuw achterbandje. De laatste was lek door een klein vervelend veertje. Maar na een reparatie komt die weer op m'n YZF. Kan iig weer rijden, dat is heel fijn.


bedankt voor je reactie, spaart me weer wat woorden uit!


No problem ;).
 
Laatst bewerkt:
Lekker handig zo :Y

Er is al een Monster Topic :o

Maar jullie hebben liever je eigen 1100 topic :X
 
Lekker handig zo :Y

Er is al een Monster Topic :o

Maar jullie hebben liever je eigen 1100 topic :X


Wat ik wel prettig vind aan dit topic is dat het aanzienlijk minder hard loopt en wat meer ontopic blijft.
 
Ik heb de M1100s puur voor fun,heb div. modellen gereden van Paso,SS,748,749,multi 1000,m900,mS4 mS4rs om maar eens wat te noemen :) .
Maar me hart ligt bij de 2klepper puur voor het geluid en karakter en koppel van het blok,4klepper is niet mijn ding :N
Tevens is hij gewoon erg gebruiks vriendelijk en heeft hij een goed bruikbaar vermogen,wat moet je toch met 150pk als je er niets mee kan :?
Een 1198 is bijvoorbeeld een gave fiets om te zien maar wie gebruikt z'n ding nou echt waar die voor gemaakt is :X


Ja, dat was exact mijn redenering ook.
 
Lekker handig zo :Y

Er is al een Monster Topic :o

Maar jullie hebben liever je eigen 1100 topic :X
deze discussie is 2 jaar geleden ook al gevoerd maar de heren dames met het oude type monster stonden er op dat er voor het nieuwe type een nieuw forum werd aangemaakt.
En eigenlijk zind me dat ook wel dan hoeven we niet telkens de discussie aan te gaan met de ´hardcore monster puristen´ die de nieuwe monster maar schroot vinden, daar is destijds al genoeg over gezegd dus ik stop hier.....
 
Cool, een nieuw topic! Ik zal eens foto's zoeken om het te vieren. Ze zijn van vorig seizoen. Zal weer wat nieuwe foto's schieten als ik eindelijk nieuwe dempers heb. Toch jammer dat ik die lange hitteschilden zal moeten vervangen dan :(.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Misschien de laatste voor in de OP?


Heb ook weer een nieuw achterbandje. De laatste was lek door een klein vervelend veertje. Maar na een reparatie komt die weer op m'n YZF. Kan iig weer rijden, dat is heel fijn.No problem ;).
welke wil je in de openingspost ?
 
Eh, laten we de middelste maar doen. Wel leuk dat ik daar zelf ook nog bij op sta.
 
deze discussie is 2 jaar geleden ook al gevoerd maar de heren dames met het oude type monster stonden er op dat er voor het nieuwe type een nieuw forum werd aangemaakt.
En eigenlijk zind me dat ook wel dan hoeven we niet telkens de discussie aan te gaan met de ´hardcore monster puristen´ die de nieuwe monster maar schroot vinden, daar is destijds al genoeg over gezegd dus ik stop hier.....
Ik ben de Nuovo Monster steeds mooier gaan vinden :Y
Schroot :? ... :N
 
Moet je eigenlijk geen 696 en 796 combineren in dit topic Jarno :?

Net zoals ik bij de MTS gedaan heb :?
 
Ik ben de Nuovo Monster steeds mooier gaan vinden :Y
Schroot :? ... :N
ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken marc, maar feit is dat deze discussie eerder is gevoerd en dat er als conclusie was dat er voor de nieuwe monsters destijds geen plek was in het oude topic...vond het destijds ook nutteloos, maja nu weet iedereen het hier te vinden dus vind ik het ook zonde om er mee te stoppen en zoals roelf al zei, tis over het algemeen ook lekker ontopic hier
 
Moet je eigenlijk geen 696 en 796 combineren in dit topic Jarno :?

Net zoals ik bij de MTS gedaan heb :?
dat heb ik zeker overwogen, maar er is natuurlijk al een topic voor en weet niet hoe de mensen er over denken in dat topic .... kan niet voor hun spreken , het leek mij ook een goed plan idd

overigens is de directrice zaterdag weer in Hoorn ,om de HGT op te halen *O*
 
Laatst bewerkt:
dat heb ik zeker overwogen, maar er is natuurlijk al een topic voor en weet niet hoe de mensen er over denken in dat topic .... kan niet voor hun spreken , het leek mij ook een goed plan idd

overigens is de directrice zaterdag weer in Hoorn ,om de HGT op te halen *O*
Jij ook?
Koffie kan klaar staan

Offtopic :$
 
ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken marc, maar feit is dat deze discussie eerder is gevoerd en dat er als conclusie was dat er voor de nieuwe monsters destijds geen plek was in het oude topic...vond het destijds ook nutteloos, maja nu weet iedereen het hier te vinden dus vind ik het ook zonde om er mee te stoppen en zoals roelf al zei, tis over het algemeen ook lekker ontopic hier
Goede morgen :W
Klopt ... later is deze discussie nog een keer geweest en was de unanieme conclusie dat we één familie Monsters zijn :Y
Maar allé ... dat is een gepasseerd stationneke ;)

Vinden jullie dat er inmiddels voldoende aftersale spulletjes verkrijgbaar zijn voor jullie mooie Nuovo's?
 
Goede morgen :W
Klopt ... later is deze discussie nog een keer geweest en was de unanieme conclusie dat we één familie Monsters zijn :Y
Maar allé ... dat is een gepasseerd stationneke ;)

Vinden jullie dat er inmiddels voldoende aftersale spulletjes verkrijgbaar zijn voor jullie mooie Nuovo's?
jazeker! als je weet waar te zoeken is er echt veel te koop.
Vooral carbon word je mee dood gegooit, er is zoveel te koop dat je niet meer kunt kiezen :X
Italo shop neus vind ik wel goed, en wat was het ook al weer.... iets met desmo naja ben het even kwijt en zo zijn er natuurlijk velen!
 
boeie, andere is gewoon een monster topic, ben er ook actief als "nieuwe" monster rijder. verder geen problemen daar met dit punt...

hoe dan ook, meld ik me hier toch, gaat niet zo hard als het andere topic, en wat makkelijker te volgen :W

oja en een paar foto's kunnen we natuurlijk niet vergeten.

voor de winter

full


en nog een paar van 2 weken geleden tijdens het eerste ritje met wat mod's die van de winter gedaan zijn

bikepics-2163260-800.jpg


bikepics-2163253-800.jpg


bikepics-2163256-800.jpg


bikepics-2163257-800.jpg


mag de laatste in de OP? alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Er is zoveel te koop dat kiezen steeds moeilijker word en ja wat kan ik er nog op schroeven :X enige wat ik nog wel zou willen is de korte achterkant in carbon,maar dan moet ik de mijne wel kunnen slijten :)
En het spuitwerk he daar gaan we ook wat aan doen,keuze is al gemaakt nu alleen nog uitvoeren 8-) Heb hier nog een zwarte kappen set liggen die we er voor gaan gebruiken ,het rode setje blijft org.en kan naar de zolder :)
Goede morgen :W
Klopt ... later is deze discussie nog een keer geweest en was de unanieme conclusie dat we één familie Monsters zijn :Y
Maar allé ... dat is een gepasseerd stationneke ;)

Vinden jullie dat er inmiddels voldoende aftersale spulletjes verkrijgbaar zijn voor jullie mooie Nuovo's?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan