MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Lankho achterin de 'auto'?! :')

Hee, dat ding brengt me wel mooi waar ik wezen moet als het ongeschikt weer voor de motor is. :')

En dan wou ik je nog wel feliciteren met je arbeidsvoorwaarden en jij en phoen met jullie jubileum. :+

Behalve dat, Poik achterin lijkt me fysiek onmogelijk.

En ook wel benieuwd wáár in Huizen je werkt?

@Michel en X: Mooi initatief. *O*

Maakt me allemaal niet zo gek veel uit. Ga sowieso proberen erbij te zijn. :)

@JeGo: Gefeliciteerd! En had ik de Kawa al eens gehoord zonder killer? :) :+

Stond vanmiddag op het rijksportaal een klein stukje over de erewacht op Noordeinde gisteren. Er stond dat die werd gedaan door de marechaussee. |(
 
Hee, dat ding brengt me wel mooi waar ik wezen moet als het ongeschikt weer voor de motor is. :')

En dan wou ik je nog wel feliciteren met je arbeidsvoorwaarden en jij en phoen met jullie jubileum. :+

Behalve dat, Poik achterin lijkt me fysiek onmogelijk.

En ook wel benieuwd wáár in Huizen je werkt?

@Michel en X: Mooi initatief. *O*

Maakt me allemaal niet zo gek veel uit. Ga sowieso proberen erbij te zijn. :)

@JeGo: Gefeliciteerd! En had ik de Kawa al eens gehoord zonder killer? :) :+

Stond vanmiddag op het rijksportaal een klein stukje over de erewacht op Noordeinde gisteren. Er stond dat die werd gedaan door de marechaussee. |(
Wel als jij dat ''zakenmannetje'' achterin die mercedes taxi was, die zat te bellen terwijl ik een beetje hoog in toeren met een hoop kabaal voorbij kwam zetten in de tunnel :P


Maar meestal met Gooiritjes zit de killer er gewoon in, dus ik zou het eigenlijk niet weten :P


Ik ga slapen
Truste iedereen :W
 
Uitje lijkt me leuk :Y

Kleiduiven schieten ga ik toevallig zondag doen met de schoonfamilie.. Desalniettemin erg leuk om met 't gooi te doen, en quad rijden is ook *O*
Misschien is paintball ook een optie? Roep maar wat hoor.




Ik ben slapen, morgen weer vroeg op om te werken :W
 
Laatst bewerkt:
Uitje lijkt me leuk :Y

Kleiduiven schieten ga ik toevallig zondag doen met de schoonfamilie.. Desalniettemin erg leuk om met 't gooi te doen, en quad rijden is ook *O*
Misschien is paintball ook een optie? Roep maar wat hoor.




Ik ben slapen, morgen weer vroeg op om te werken :W
mafze :W
 
G'avond :)

Cor Freek gefeliciteerd *O* ; Noor ook nogmaals *O* ; salamander *D ; Coonie-werkdag *O* ; auto GN *O* ; frisco :W (alles goed thuis?) ; Atlas is schattig :Y *O* ; JeGo gefeliciteerd *O* ; trusten voor de slapers :j ;Uk heeft schoonfamilie :? :o ; en poik misbruikt mijn koosnaampje voor Uk :(
 
Uitje lijkt me leuk :Y

Kleiduiven schieten ga ik toevallig zondag doen met de schoonfamilie.. Desalniettemin erg leuk om met 't gooi te doen, en quad rijden is ook *O*
Misschien is paintball ook een optie? Roep maar wat hoor.




Ik ben slapen, morgen weer vroeg op om te werken :W

paintball, karten en bowlen hebben we al gedaan.
iets nieuws is ook wel eens leuk toch *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan