Diversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chR6s

Die hard MF'er
26 apr 2007
827
0
Hey MF-ers.....

Ik ben ming hok aan het opruimen en heb nog wat zooi liggen wat weg mag/moet.

Het betreft om de volgende zooi;

- Akrapovic demper R6 06/07 met wat schade. Heeft geen E-keur en ook geen Db-killer. Was van plan om deze op mijn fiets te plakken, maar de plannen zijn toch anders gelopen.Richtprijs; VERKOCHT *O*

- Xenon 6000K H7. Zelf nooit gebruikt en ben het ook niet meer van plan, dus mag het weg.
Richtprijs; Verkocht

- Voorvorkpoten van een VFR750 RC36 90/91. Enigste wat hieraan moet gebeuren is de keerringen vervangen.
Richtprijs; 115 euro
Verkocht

- 1-armige paddockstand voor de VFR. Ziet er niet uit, mag een likkie verf hebben.
Richtprijs; gratis op te halen.

- Carbondemper van LeoVince. Ziet eruit als nieuw. Demper heeft een E-keur incl. Db-killer. Het gaat hier alleen om de demper, geen linkpijp aanwezig. Maat van de aansluiting bedraagt 54mm. Het betreft hier trouwens om een slip-on demper.Richtprijs; Verkocht

Op de prijzen mag geboden worden m.u.v. de paddockstand die staat vast :P
Verzending k.k. :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Ik wil die xenon wel, en als het toch een pakketje wordt, dan wil ik die bok er ook graag bij :)

Zou je mij een pm/mail kunnen sturen? Dan handelen we het af!
 
zou die leovince eventueel op een FZS 600 passen?
zoja; dan heb ik zeker interesse!
PM me anders maar aub
 
Laatst bewerkt:
@Lange85; Ik kan je geen pm-tje sturen. Zie nergens een mail adres staan. En of hij op een FZS 600 past durf ik niet te zeggen. Als je linkpijp een diameter heeft van 54mm dan is de kans groot dat hij gaat passen.
 
@chrisjemol; Om eerlijk te zijn heb ik die paddock nooit gebruikt.
Maar als ik het goed heb moet je de as v/d paddock in de velg steken zodat de paddock als het ware achter de motor ligt.
Dan vervolgens de motor achteruit bewegen en met je voet op de greep v/d paddock duwen.
Ik heb het zelf 1x geprobeerd, maar omdat een VFR niet de lichste motor is en ikzelf een iel menneke ben, ben ik niet verder gekomen dan de as in de velg te steken, omdat ik bang was dat de fiets om zou flikkeren tijdens het opbokken.
 
Zou de Leovince op een Arrow linkpijp passen denk je?
Moet de linkpijp eens goed opmeten, maar zal rond de 54mm zijn..

[edit]Enig idee of ik de maat van de desbetreffende slip-on linkpijp ergens online kan vinden?[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Zou de Leovince op een Arrow linkpijp passen denk je?
Moet de linkpijp eens goed opmeten, maar zal rond de 54mm zijn..

[edit]Enig idee of ik de maat van de desbetreffende slip-on linkpijp ergens online kan vinden?[/edit]

Als jouw linkpijp 54mm (buitenmaat) dan zou die moeten passen.
Of je een linkpijp online kunt vinden met die maat durf zo natuurlijk niet te zeggen. Je zou wel eventueel een linkpijp kunnen laten maken.

Grtz
 
Hoi Chris

Ik heb interesse in de Leo SBK, heb nu ook een leo sbk titanium, maar zonder e-keur en zou er graag één met e-keur hebben

wil je mij even een mail sturen, dan kan ik daarop reageren. Kan je niet PM-men vanwege t volgende

"De ontvanger (chR6s) heeft aangegeven enkel prive berichten van contacten te willen ontvangen. Je bent geen contact van deze ontvanger."

Mijn e-mail is mervinalblas apending gmail punt com
 
Hoi Chris

Ik heb interesse in de Leo SBK, heb nu ook een leo sbk titanium, maar zonder e-keur en zou er graag één met e-keur hebben

wil je mij even een mail sturen, dan kan ik daarop reageren. Kan je niet PM-men vanwege t volgende

"De ontvanger (chR6s) heeft aangegeven enkel prive berichten van contacten te willen ontvangen. Je bent geen contact van deze ontvanger."

Mijn e-mail is mervinalblas apending gmail punt com


Ik heb je pbtje verstuurt :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan