DATATOOL ALARM SYSTEEM 3 (certificering)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radje86

MF veteraan
15 okt 2010
1.034
0
Aalten (achterhoek)
Te koop aan geboden

Datatool systeem 3
(gebruikt)

Deze is proffesioneel uitgebouwd door een motorzaak.


set bestaat uit:
alarm
installatieboekjes
2 kastjes


Datatool: de System III.
Datatool heeft op basis van jarenlange ervaring het System III alarmsysteem ontworpen. Een SCM/TNO goedgekeurd alarm systeem dat voorzien is van de allernieuwste technische snufjes. Tevens is het alarm voorzien van verschillende instelmogelijkheden.

Dit geavanceerd SCM/TNO goedgekeurde alarm is uitgerust met de volgende indrukwekkende specificaties:
- Voorwaarschuwing ‘Pré alert’
- Persoonlijke PIN Code
- Programmeerbare interne bewegingssensor
- On board Diagnose systeem
- Gevarenlichten
- Intelligente slaapstand
- Programmeerbaar sirenegeluid
- Modieus vormgegeven afstandsbediening

1261550059_5_fFVQ.jpeg


1261550125_5_KAoQ.jpeg



Nieuwprijs alarm was nieuw tussen de 400 - 450 euro


Dus doe een goed bod en wie weet komen we eruit!

bieden mag schelden niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat kost het je om hem uit te laten bouwen?
Ik wil de mijne ook eruit slopen over een tijdje. :)
 
Hey ben wel geïnteresseerd maar heb wel een aantal vragen.
- Hoe moeilijk is het om hem aan te sluiten? ik ben best handig en doe het meeste onderhoud aan mijn fiets zelf.
- Kan je de gevaren lichten ook laten knipperen zonder dat het alarm af gaat (door file heen rijden bijv.)
- Die Pager waar je het over hebt zit die er bij?
 
Hey ben wel geïnteresseerd maar heb wel een aantal vragen.
- Hoe moeilijk is het om hem aan te sluiten? ik ben best handig en doe het meeste onderhoud aan mijn fiets zelf.
- Kan je de gevaren lichten ook laten knipperen zonder dat het alarm af gaat (door file heen rijden bijv.)
- Die Pager waar je het over hebt zit die er bij?


nee hoor zit een installatie boekje bij dus zo in te bouwen als je klein beetje handig bent.
je kan altijd de gevaren lichten aan doen zonder dat het alarm afgaat of je moet het zelf niet goed aansluiten natuurlijk ;)

Nee die pager moet je los bijbestellen via de importeur. (heb ik er zelf ook niet bijgehad)
 
Laatst bewerkt:
Thundercat heb je geen gevarenlicht daarom vroeg ik dat.(maybe losse schakelaar)
ik ga er nog ff over na denken 150 euro was iets boven mijn budget zeker zonder die pager. laat het je nog wel weten als ik het doe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan