Stuurdemper Yamaha R6 2006 /2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey heeft een R1

MF veteraan
6 okt 2006
1.059
0
Rotterdam
Te koop aangeboden een Hyperpro stuurdemper welke op een YamahaR6 2006/2007 heeft gezeten.

Hij is compleet met bevestigingsmateriaal.

Vraagprijs is 300 Euro maar kan eventueel over gepraat worden.
Uiteraard moet het wel reel blijven. Demper is 1 jaar oud en de motor waar hij op gezeten heeft zal een keer of 8 de schuur uit zijn geweest.

Voor alle duidelijkheid deze demper is niet van mij, maar van een goede vriend.

Alle biedingen zal ik dan ook eerst met hem moeten bespreken voor ik daar een zinnige reactie op kan geven.
 
haha ja inderdaad, dat moest ik weten. Ik heb daar men GPS reeds gemonteerd met een ram-mount dus ik zal die demper niet kunnen installeren.. doeme toch
 
haha ja inderdaad, dat moest ik weten. Ik heb daar men GPS reeds gemonteerd met een ram-mount dus ik zal die demper niet kunnen installeren.. doeme toch


Ik weet niet hoe je GPS zit gemonteerd maar hij zit zeh maar tussen je kroonplaat en je tank in. Hij zit niet meer richting je tank dan je kroonplaat
 
daar heb ik plek genoeg.
maar de demper moet vastgezet worden aan de balhoofd-schroef, en daar is mijn GPS ook op gemonteerd. Of zou ik ze daar allebei op kunnen monteren?
 
daar heb ik plek genoeg.
maar de demper moet vastgezet worden aan de balhoofd-schroef, en daar is mijn GPS ook op gemonteerd. Of zou ik ze daar allebei op kunnen monteren?

Ik heb 't bij mij zó zitten. Het boutje waarmee het remvloeistofreservoir vast zit heb ik vervangen door een iets langer exemplaar en vervolgens een gebogen spiegelsteun van RAM daaronder bevestigd met een moertje en afdekkapje (+ een iets langer middenstuk van RAM, dat korte ding wat er standaard bij zit is nét te kort).

eemj5.jpg


nb5c29.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 't bij mij zó zitten. Het boutje waarmee het remvloeistofreservoir vast zit heb ik vervangen door een iets langer exemplaar en vervolgens een gebogen spiegelsteun van RAM daaronder bevestigd met een moertje en afdekkapje (+ een iets langer middenstuk van RAM, dat korte ding wat er standaard bij zit is nét te kort).

[afbeelding]

[afbeelding]


ik had het niet beter kunnen laten zien..
 
ik had het niet beter kunnen laten zien..

Nope .... En zo kan "flexje" gewoon zien dat je op een R6 '08 meer dan genoeg ruimte hebt om die dingen gelijktijdig te monteren dat 'ie die demper dus met een gerust hart kan aanschaffen :o

Verkapte topic kick })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan