The Riding Game MF Style > Get set, ready? GO!

Kijk, goed bezig! met een allroad mag je wel mee doen :P


ik flirt er slechts mee.
heb geen geld voor en en, dus moet ik kiezen tussen of of.

Vooralsnog wint de GSX-R....

maar hoe lang nog :?


ARGGGGHHHH.... ik lijk wel in de vroege overgang _O-
 
Laatst bewerkt:
Ergens ben ik wel heel benieuwd :P
Een SRAD op een glijbaan.....

*O*

edit

grrrr... net ff gekeken (aan eind vd straat) maar dat wordt lastig in m'n eentje.

-O-



O wacht ff, nog een reserve glijbaan.... *O*

helaas, wordt 'm niet meer vandaag. paar handen en tijd tekort. sorry :P
 
Laatst bewerkt:
In een gehucht. ;) 100 inwoners waarvan een groot deel de pensioengerechtigde leeftijd heeft. :P
die moet je juist op een glijbaan zetten.


sinds dat vreselijke benidorm bastards ben ik heel anders gaan denken over oude oma'tjes _O-

zo zielig zijn die niet :+




Update

Tadaaa.

en met een "all-road" ipv m'n SRAD
2e5ocpk.jpg

24obl7q.jpg



p.s. als de foto met die glijbaan vandaag niet door een ander gepost wordt, ga ik 't morgen serieus proberen. :Y

Bij het maken van deze foto zijn bijna geen kleine kinderen en/of glijbanen beschadigd.

Gelet op het gebrek aan veerkracht van de glijbaan wilde ik m'n Suzuki er niet ook nog opzetten.

Dit om teleurstelling bij de oorspronkelijke gebruiker van de glijbaan te voorkomen.
Mocht derhalve de foto niet meetellen, zal ik kijken of ik in overleg met de tweejarige gebruiker, nogmaals diens glijbaan als decor mag inzetten voor een foto met de Suzuki. O-)
 
Laatst bewerkt:
die moet je juist op een glijbaan zetten.


sinds dat vreselijke benidorm bastards ben ik heel anders gaan denken over oude oma'tjes _O-

zo zielig zijn die niet :+




Update

Tadaaa.

en met een "all-road" ipv m'n SRAD
[afbeelding]
[afbeelding]


p.s. als de foto met die glijbaan vandaag niet door een ander gepost wordt, ga ik 't morgen serieus proberen. :Y

Bij het maken van deze foto zijn bijna geen kleine kinderen en/of glijbanen beschadigd.

Gelet op het gebrek aan veerkracht van de glijbaan wilde ik m'n Suzuki er niet ook nog opzetten.

Dit om teleurstelling bij de oorspronkelijke gebruiker van de glijbaan te voorkomen.
Mocht derhalve de foto niet meetellen, zal ik kijken of ik in overleg met de tweejarige gebruiker, nogmaals diens glijbaan als decor mag inzetten voor een foto met de Suzuki. O-)


Leuke foto :Y , maar zowel met deze motor als met je gixxer is het sowieso NIET goedgekeurd :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan