te koop: motoshell motortent

Status
Niet open voor verdere reacties.

darklord

Die hard MF'er
8 jul 2006
730
0
maastricht
Te Koop:
motoshell motortent.
Perfect wanneer je de motor in de tuin wilt stallen.
hierdoor staat de motor droog en beschut zonder dat er een hoes overheen schuurt.

Gemaakt van stevig stof en stalen buizen zodat ie een flinke storm makkelijk kan overleven :P

Deze is nooit gebruikt en dus gewoon nieuw

MSTentClose2.gif


prijs 100euro

Afhalen kan in Maastricht of veldhoven
 
omdat ik nu een garage heb. Heeft een tijdje in de kelder gelegen en aangezien ik m toch niet meer ga gebruiken kan ik m net zo goed verkopen

Voordeel van deze is dat men eigelijk nooit weet of er iets onder staat, als ie dicht is heeft ie altijd dezelfde vorm. Gebruik je een hoes dan zie je de motor.

Dit is gewoon een goedkope en goede oplossing om een motor buiten te hebben staan.
 
Laatst bewerkt:
je kan op het circuit ook je stretcher er in zetten, Ed.

en.... mocht het tot een koop komen, mag ik hem dan opendoen als jij eruit komt rijden :+
(nu nog een rook machine... ik zie het al helemaal zitten _O- _O- _O- )

Als ik hem koop, dan gaan we dat doen maar dan wel op de startrij he... _O- _O- _O-
 
Maar we gaan aardig OFFTOPIC en dat is mijn inziens geheel niet de bedoeling binnen een verkoop topic.

Dus we gaan weer ONTOPIC en wachten op reactie van TS...
 
Wat gebeurt er met deze als de wind er onder slaat ?

Het frame zelf zet je met bouten stevig vast in de grond en er is een beveiliging om openklappen te voorkomen. Wil je echt veilig spelen zou je er nog een steen op kunnen leggen of iets anders op maken.
 
@eddiepret,
ik laat het topic nog een paar dagen open. Heeft dan nog niemand meer geboden mag je m hebben voor 75 ;)
 
Het frame zelf zet je met bouten stevig vast in de grond en er is een beveiliging om openklappen te voorkomen. Wil je echt veilig spelen zou je er nog een steen op kunnen leggen of iets anders op maken.
Oké, bedankt voor de uitleg :Y
 
voor een slotje moet je op de gele driehoek klikken, aangezien ze niet alle topics doorlezen om te kijken of er een slotje op moet.....

en weet ik dat tie al weg is -O-

slotje nu dus wel aangevraagd :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan