R1 04-06 kuipset/achterbrug/subframe

ja teller en uitlaat heb ik beide idd niet, maar vor op circuit pakken mensen vaak die andere kastjes toch?.
 
ik heb een potentiele koper voor voorvork en voorvelg.

wil de velgen niet los verkopen dus misschien een geintresseerde voor achterbrug+achtervelg???

misschien wat voor de streetfighter bouwers ofzo
 
ik had je ook iets teruggemaild maar dat is verkeerd gegaan denk ik? het gaat om originele schijven
 
Heb je een mono die je kan vervangen voor je duo seat of is het een eendelige poly mono?
 
Wat is de inbouwmaat van de achterbrug, weet je dat toevallig of kun je dat meten?
 
nee weet hem niet uit me hoofd, ik zal hem vanmiddag of in de vroege avond even voor je opmeten;)
 
het was een beetje lastig te meten, maar de ruimte tussen het frame is 27cm. en de brug zelf leek ongeveer 23 cm. preciese maten waren lastig te meten omdat de veer er ook nog zat etc.
 
Zaten er dan nog iets van vulbussen tussen? Ik heb 235mm ter beschikking dus zou die.tussen moeten passen :)
 
het leken inderdaad op vulbussen ja t zou net wel kunnen passen maar de echte preciese maat op mm kon ik nog niet meten natuurlijk
 
Zou je de achterbrug eventueel kunnen demonteren zodat je de maat wel precies kan opmeten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan