Naar de MFMM 2011 vanuit Bergen op Zoom

Tinuzs

Die hard MF'er
14 feb 2011
929
4
bergen op zoom
MotorForum Mega Meeting 8 mei 2011

2cg0tw1.png


Het is weer bijna zover, de MFMM is weer in zicht. En uiteraard willen wij uit Bergen en
omstreken onszelf even vertegenwoordigen op de MFMM.

Mijn plan was om zo rond 8 uur bij de parkeerplaats van sportpark Rozenoord bij elkaar te komen. Dan kunnen we nog rustig een peuk roken. Mochten er mensen zijn die nog willen tanken, dan zullen we dat waarschijnlijk bij de speeltuin doen. Daar komen we mischien nog een andere groep tegen. En we kunnen nog een beetje rustig aan doen.

Niew Plan

We verzamelen bij thijs voor, en dat is...... in halsteren, wie kent het nou niet.
We komen bij elkaar bij de C1000, daar staat thijsje klaar met de koffie, en uiteraard een frisje voor Ijsje. Het is nog steeds om 8 uur verzamelen, zodat we op tijd weg kunnen.



Degene die meegaan:
Rookie Tinus +4
G-dercks
stefan-gsxr-600
Mikey-RF +2
KennethMusters
Sndr91
Sjefkuhk
IjsDuivel
MarkieNL
thijsschetters
gs_86
J0hn

En gooi wat ideeen op voor wat verbeteringen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, had ik als 0164-er eerder moeten weten, heb namelijk nu al met anderen afgesproken om te gaan.. better luck next time, zie jullie daar! :W
 
Haha toeval.

En we heten allebei Stefan,
En we komen allebei uit april en zelfde jaartal,
En we komen allebei uit dezelfde omgeving,
En we rijden allebei motor.

_O-

Haha dat is inderdaad toeval!!
het zal mijn eerste MFMM worden waar ik heen ga.
heb me rijbewijs net een weekie
zijn jullie trouwens ook van plan aan de rit van 5 juni mee te doen voor kika?

greetz
 
Haha dat is inderdaad toeval!!
het zal mijn eerste MFMM worden waar ik heen ga.
heb me rijbewijs net een weekie
zijn jullie trouwens ook van plan aan de rit van 5 juni mee te doen voor kika?

greetz

Ik doe zeker aan de Kika rit mee.. Aangezien ik je net gezien heb in BopZ :+ en dus ook al besproken, is het wellicht een idee om dan te samen naar Ahoy te rijden voor daar te starten?
 
ja duurde ff... maar ik stond al ingeschreven voordat ik hem gevonden had :P. Nou nog hopen dat ik straks iedereen kan volgen met m'n 35 kw brommertje :P
 
Laatst bewerkt:
BTW, weet je of Thijs en Nick ook meegaan? de koffie bij Thijs voor de deur was altijd wel fijn :Y , ik zie de fiets van Nick al maanden onder zeil voor z'n deur staan :? ( woon om de hoek bij Nick)
 
@ Mikey: dan woon je ook bij mij om de hoek (woon straat naast nick), gezellig

motor van Thijs is flink under construction, ik zou het knap vinden als hij hem op tijd af krijgt. Maar misschien kunnen we ook een bakje bij hem doen zonder dat hij mee rijd :P
 
@ Mikey: dan woon je ook bij mij om de hoek (woon straat naast nick), gezellig

motor van Thijs is flink under construction, ik zou het knap vinden als hij hem op tijd af krijgt. Maar misschien kunnen we ook een bakje bij hem doen zonder dat hij mee rijd :P

_O- krijg nou tieten. :+ ...heb je (fiets) nog nooit gezien..... :W

Ik zag in project predator dat flink aan het verbouwen was idd, maar zag ook dat ie wel flink opschoot....wie weet :P
 
Ik doe zeker aan de Kika rit mee.. Aangezien ik je net gezien heb in BopZ :+ en dus ook al besproken, is het wellicht een idee om dan te samen naar Ahoy te rijden voor daar te starten?

ik rij ook zeker mee met de kika rit! inderdaad vanmiddag al besproken.
lijkt me een goed plan om samen naar Ahoy te rijden.
er zullen misschien meerdere uit BOZ mee willen hoe meer hoe beter :p
 
@ Mikey: mijn fiets is ook nog niet in bergen geweest. Ik werk in Den Helder en daar staat hij nu. Waarschijnlijk gaat hij morgen voor het eerst mee naar bergen.

Heb die van jou trouwens ook nog nooit gezien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan