Motor-Forum

Select Forum

Voorjaarsactie Motorplaza Groningen

Reg. datum:
13 jul. 2010
Voor de MF-ers in het Noorden van het land kan dit wel eens interessant zijn. Ik kreeg vandaag deze mail en dus post ik hem hier ook maar even.

Dit is niet om reclame te maken maar puur om mensen er op te wijzen, want dit is als echt Nederland toch wel mooi meegenomen gratis service!

[mail]

Veurjoar in de kop???

Het voorjaar is weer begonnen en de motor kan weer van stal! Helaas gaat niet iedereen goed voorbereid op pad, hierdoor gebeuren er ieder jaar weer verschillende ongelukken. Een goede voorbereiding helpt om een vervelende afloop van motorritten te voorkomen.
Daarom organiseert Motorplaza Groningen in samenwerking met Regiopolitie Groningen en motorrijschool 1-2 Ride de voorjaars-check op zaterdag 2 april!!

Uw motor kan dan gratis door 1 van onze monteurs gecontroleerd worden op diverse belangrijke punten die zorg dragen voor een veilige verkeersdeelname. De motor kan zaterdag gecontroleerd worden van 09.00 tot 14.00

Bij de instructeurs van motorrijschool 1-2 Ride kunt u terecht om uw rijvaardigheid te testen!

Een belangrijk aspect bij het motorrijden is uw uitrusting. Op onze kledingafdeling kunt u uw kleding, helm en laarzen laten beoordelen door één van onze verkoopsters. Uiteraard kunt u bij ons terecht voor advies over ons assortiment kleding, helmen en laarzen.

Ook zal er een motoragent van de Regiopolitie Groningen aanwezig zijn om met u in gesprek te gaan over gedrag op de weg, motor(vaardigheden) en om u tips en trucs te geven om zo veilig mogelijk motor te rijden.

Tot ziens op zaterdag 2 april a.s.
Team Motorplaza Groningen

[/mail]
Rijbewijs is binnen, nu alleen nog een motor

Motorloos

Reg. datum:
01 mrt. 2010
Net iets te ver voor mij, maar geinig!
Hoop dat het z'n doel bereikt :)

Reg. datum:
26 sep. 2007
Sowieso leuk dat ze zoiets organiseren! Vooral motoragent en instructeur zijn leuk om even met te babbelen, de rest is door mijzelf al gratis gecheckt :)

Jeehaa!

Reg. datum:
19 feb. 2009
Mmmm Motorplaza..

KOST TEVEEEL :+

Reg. datum:
12 jun. 2006
Leuk dat ze dit organiseren, alleen minder leuke zaak.

De keren dat ik er ben geweest ben ik geen 1x aangesproken.
Verkopers blijven gewoon in hun kantoortje zitten en bij de kleding staan ze vrolijk achter de balie te babbelen.
Dit vind ik altijd een beetje jammer voor de sfeer en persoonlijkheid bij een zaak.

Maar wellicht dat ik vanuit het werk even ga kijken, is loopafstand. :+
Kawasaki ZZR600, Suzuki GSX-R750W, Suzuki TL1000S, Triumph Speed Triple 955i

carpe viam

Reg. datum:
27 jun. 2006
Nou meneer, ik zie het al. Pas na een grote beurt kunt u weer veilig op pad. En uw leren pak is ook een beetje vies, dus zullen we dat ook maar meteen vervangen?

dollar2.gif
live free and die ridin'

nadenken kost me te veel moeite, dus ik heb gewoon meteen mijn oordeel klaar

ho-ho-tuut-tuut

Reg. datum:
24 jan. 2008
Als die motormuis een snor heeft mag ik hem bij voorbaat niet, met die heb ik een slechte ervaring. :P
Life's a bitch. Why? Because she can suck like hell!
Aprilia RSV1000R Tuono Factory '08
Honda CBR600FS bj. '01
Suzuki GS750 bj.'77 Project
Yamaha XV535 Virago '91 Bobber

Yammie

Reg. datum:
06 sep. 2005
zo meneertje die uitlaat maakt te veel lawaai

gaat u ... euri kosten

* foggie blijft uit de buurt van motorplaza 8-)
Echte motorrijders zijn lid van de MAG

Jahoor. Ja.

Reg. datum:
15 okt. 2010
Ik ga ook niet heen.
*Alles is relatief*

GPZ Turbo Project

Reg. datum:
23 sep. 2005
quote:
HJO schreef op 24 maart 2011 @ 20:18:
Mmmm Motorplaza..

KOST TEVEEEL :+

Ze mogen mijn rijvaardigheid op 1 wiel rijden wel ff controleren of dat goed is :')
Misschien ga ik nog heen ook om die agent lastig te vallen met domme vragen, ownee domme vragen bestaan niet *O*
Aprilia RS125, Suzuki SV650S, Street Triple R, Husaberg 650, GSX-R 750, Yamaha FZ1 Fazer, KTM 990 SM, Kawasaki Z750-R KTM 690 SMC-R '12 MT-09 2014 & Kawasaki GPZ 750 Turbo '84

Reg. datum:
11 okt. 2008
tja lekker babbelen met de vijand , en domme vragen bestaan niet nee alleen domme mensen.

mooi niet heen , durf te wedden dat ze alle toegangswegen volgeblaft hebben met flits hufters.
:+
DR-800 DUAL SPORT

Reg. datum:
04 jan. 2006
FF heen op de Ratbike.... ;)
Never argue with a fool. People might not know the difference.

Reg. datum:
11 okt. 2008
_O- _O-
DR-800 DUAL SPORT

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.