Carburateurs Suzuki GSX-R/Bandit?

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb via dit forum een 2-tal carbs gekocht voor een paar projecten maar 1 project ging niet door wegens een kapotte cilinderkop en de andere is te moeilijk passend te krijgen en dus verkoop ik de carbs ook maar weer.

Geen idee van welk model ze nu echt afkomen maar mij was verteld van een Gixxer, dit zijn 34mm carbs en er missen een aantal schroefjes maar de draad is wel goed, ook mist er 1 veer in de bovenzijde, voor de rest heb ik ze nagezien en mist verder niks. Deze mag voor 30 euro weg het geen wat ik ook had betaald.

Foto-O6NAS47J.jpg


Foto-B6HOD4DO.jpg


Foto-LKKBZJOJ.jpg


Foto-QWYPINIW.jpg



Dit setje heb ik laatst nog via hier gekocht en het enige wat mist is de stationair afstelknop, deze zijn 36mm en ook hier weet ik niet precies van welk model ze afkomen, ik heb er 40 euro voor betaald en mogen ze ook weer voor weg.

Foto-NKDIECXC.jpg


Foto-CA7DFLLS.jpg
 
Hoi,

Ik heb wel interesse in de 36 mm carbs.

Ik wil ze in mijn gsxr 750 1990 zetten. Mochten ze erin passen dan zou ik ze graag willen hebben.

Gr Ed
 
Hoi,

Ik heb wel interesse in de 36 mm carbs.

Ik wil ze in mijn gsxr 750 1990 zetten. Mochten ze erin passen dan zou ik ze graag willen hebben.

Gr Ed
Geen idee of ze passen maar er zijn vast andere die dat weten en meten is weten :P

Je bent nummer 2 overigens want zondag moet iemand even kijken of ze op een andere motor passen maar ik vermoed van niet dus laat ik of de persoon zelf wel even weten en dan zijn ze voor jou.
 
passen niet op een gsxr van 90/91, deze hebben 38mm carburateurs met andere inlaat rubbers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan