Accesoires voor Yamaha R1 98/99

Happerd

MF'er
2 feb 2010
183
0
Almere
Wegens diefstal van mijn Yammie '( heb ik nog wat onderdelen over.
Met MF korting uiteraard ;)

- Een Bos Carbon demper voor 120,-
- Een Harris uitlaatsteun voor verkocht
- Een orginele R1 seatcover voor verkocht

1268001225_5_Ma3G.jpeg


1268001254_5_unLS.jpeg


1268001280_5_P3Kw.jpeg


1268001314_5_TWOk.jpeg


1268001337_5_jfVZ.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja had het liever ook anders gezien.
De vissen moet je eens zien als ik ze nog niet heb gevoerd dan hangen ze de hele tijd met de bekkies boven het water.
 
Ik heb het ff opgezocht en standaard zijn alle BOS dempers voorzien van een E keurmerk.
Ik woon in Almere buiten
 
Dat is mazzel, ik in Almere stad. :P

Hij zou moeten passen, maar dan kom ik ff met de motor zelf om hem er naast te houden... Bod van 100 euro akkoord als ik hem deze week nog kom halen?

( mits de db killer er nog bij zit uiteraard... )
 
Dat is mazzel, ik in Almere stad. :P

Hij zou moeten passen, maar dan kom ik ff met de motor zelf om hem er naast te houden... Bod van 100 euro akkoord als ik hem deze week nog kom halen?

( mits de db killer er nog bij zit uiteraard... )

Nee, heb via MP al een bod voor 125 euro maar MF is uiteraard goedkoper maar 120 is de vaste prijs.

En nee er zit geen DB killer bij maar die kan je wel voor twee tientjes krijgen: KLIK
 
Laatst bewerkt:
Voor 500 euro mag je hem ophalen, hij is namelijk zo goed als nieuw. Geheel onbeschadigd en verbruikt geen olie!
 
Laatst bewerkt:
Denk dat hij ongeveer 15 km/h loopt en hij heeft vandaag nog een wissel van maaginhoud gehad dus je kan stellen dat het onderhoud helemaal top is. Tevens aangekocht bij de erkende dealer en alleen merk vloeistoffen gehad (Almeers gemeente pils).
 
Laatst bewerkt:
Nee, heb via MP al een bod voor 125 euro maar MF is uiteraard goedkoper maar 120 is de vaste prijs.

En nee er zit geen DB killer bij maar die kan je wel voor twee tientjes krijgen: KLIK


Hmm, dan wacht ik wel ff af hoe serieus die marktplaats bieder is, heb wel intresse, maar niet voor meer dan 100, zeker aangezien de killer er niet bijzit en er los bijkomt ( kom je nog op die 120 :P )

gr
 
Hmm, dan wacht ik wel ff af hoe serieus die marktplaats bieder is, heb wel intresse, maar niet voor meer dan 100, zeker aangezien de killer er niet bijzit en er los bijkomt ( kom je nog op die 120 :P )

gr


Ik heb hem toch de DB killer kom ik net achter *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan