Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Test klopt als een bus, snap er niks van!

Your result for The Motorcycle Personality Test ...

Aprilia RSV Mille
You scored 9 moxie, -1 zeal, and 6 pomp!

You're a fast and competent rider, but maybe not quite as good as you think you are. You've spent some big bucks on a sexy Aprilia, now go buy a beat-up Kawasaki EX500 as a track bike and get in some practice before you kill yourself.
Seriously. The Mille's power scares the crap out of you at times, and you mostly bought it because you wanted something more unusual than a Ducati. Its not comfortable, you're not having fun, and you're riding less than you did on your old bike. If you're not willing to put in some serious practice time, you should really get something a little less purposefully lethal.

(Is it just me, or is the bike way more attractive than the bimbo in the picture below? --iocaine)
Geweldige test of niet? *D
ben benieuwd naar een volgende topic

:)
Ik maak die vanavond of morgen even, afhankelijk van of deze dan al vol is.
Daniel wilde geloof ik nog e.e.a. wijzigen in deze OP dus hoop dat hij me voor die tijd een seintje kan geven, zou zonde zijn als hij of ik aanpassingen voor niets gedaan heeft :)
 
Jermo: go your gang! :)
nog 48 posts te gaan


mijn uitkomst was hetzelfde als SBB: ik moet op een R1 gaan rijden :P

Yamaha YZF R1

You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match.
Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1.
Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)
It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)

You scored 11 moxie, 8 zeal, and 4 pomp :?

ik ga dus echt niet voor een Opel Kadett hé :o
 
Laatst bewerkt:
Jermo: go your gang! :)
nog 48 posts te gaan


mijn uitkomst was hetzelfde als SBB: ik moet op een R1 gaan rijden :P

Yamaha YZF R1

You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match.
Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1.
Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)
It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)

You scored 11 moxie, 8 zeal, and 4 pomp :?

ik ga dus echt niet voor een Opel Kadett hé :o
Cool, ga ermee aan de slag als dees bijna vol is :Y
:^ _O-

Heb je al een setje SM velgen voor je Husk weten te vinden :?
 
Laatst bewerkt:
die test is zo accuraat dat ik hem eng vind.
Had stiekem dit willen lezen: stop met sportbikes en stap over naar een naked ! :$ pfff circuitfiets...

Hoefde ik tenminste geen meer kappen op ebay te kopen O-)


edit: no offence devil! ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb je al een setje SM velgen voor je Husk weten te vinden :?
Zolang de Shiver nog stof staat te happen heb ik er nog geen geld voor en behoefte aan. Als je tijdens het zonnigste voorjaar ooit welgeteld 50 km op straat gereden hebt (zoals ik), kun je je afvragen of je uberhaupt straatwielen nodig hebt :/
 
Zolang de Shiver nog stof staat te happen heb ik er nog geen geld voor en behoefte aan. Als je tijdens het zonnigste voorjaar ooit welgeteld 50 km op straat gereden hebt (zoals ik), kun je je afvragen of je uberhaupt straatwielen nodig hebt :/
50km, that sucks man... -O-

Teveel familieman-bezigheden?
 
-O-

Toch vind ik dit de leukste hobby ooit.
En heb er zeker veel plezier van.

Die chopper klopt op zich wel wil er later (als ik ooit oud word) ook een chopper rijden lijkt me wel relaxed.

Nu houd ik het lekker bij sport/tour. :P
Geniet nog even te veel van even wat harder lekkere bochten te rijden.

Edit:
Volgens mij moet ik nog wat VRO lessen gaan volgen.
En een wat snellere motor.

You have the potential to be a great rider. Take the MSF class, and choose a bike that won't hold you back!
 
Laatst bewerkt:
Vind jou wel iemand voor een Z750 :Y
Niet de 1000 iig :N
Ik mijzelf ook niet net zoals ik jou me niet voor kan stellen zonder je groene draak. ;)

Z1000SX vind ik vet maar voorlopig een 2 cilinder met 600 CC voor het fijnere werk.
Geld gebrek reden numero uno.

Moet zeggen dat ik de laatste tijd naked bikes ook wel meer begin te waarderen.
Helemaal de laatste 2 jaren.
 
Laatst bewerkt:
50km, that sucks man... -O-

Teveel familieman-bezigheden?
Nog wel 1000km op de Husk gereden, vooral onverhard. Ik wilde snel die eerste beurt laten doen, dus heb ik vooral daarop gereden. Maar familie en werk slokt ook een boel tijd op. En als ik 's avonds op de bank zit heb ik meestal niet zoveel zin meer, hoewel het nu makkelijk zou kunnen.

Anyway, het wordt vast wel weer een keer wat rustiger hier.
 
Ik heb afgelopen zaterdag proefgereden op de nieuwe Z750 en GSR 750. De Z750 stuurt veel beter dan de GSR. In de bochten trilt ie als de tierelier :o
Zwaardere stuur trillingsdempers erop zetten misschien.

Maar hoe vond je t weet je al wat t worden gaat.
En ik dacht dat je ff zou bellen als je proefrijden ging. B|
 
nee het waren geen trillingen in het stuur, maar echt onrust/instabiliteit in de bochten. Ook met hoge snelheden. De suzuki's scijnen net iets meer te trillen en te schommelen dan andere motoren.

De voorwiel werd gauw een beetje zweverig bij sportief rijden.

Al met al, het wordt een keuze tussen uiterlijk en weggedrag, als het een nieuwe fiets wordt natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Your result for The Motorcycle Personality Test ...

Yamaha YZF R1
You scored 10 moxie, 13 zeal, and 4 pomp!

You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match. Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1. Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)

It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)

Klopt redelijk..... De Blackbird is behoorlijk onbekend in de USA......
Ik weet alleen niet wat moxie, zeal of pomp is.......

Die kreeg ik ook, klopt geen reet van die test O-) Ben dus meer een zoefzoekie man dus die GSX-R 1000 (maar een R1 is ook goed) komt ooit.
 
nee het waren geen trillingen in het stuur, maar echt onrust/instabiliteit in de bochten. Ook met hoge snelheden. De suzuki's scijnen net iets meer te trillen en te schommelen dan andere motoren.

De voorwiel werd gauw een beetje zweverig bij sportief rijden.

Al met al, het wordt een keuze tussen uiterlijk en weggedrag, als het een nieuwe fiets wordt natuurlijk

Heeft waarschijnlijk te maken met de budgettair gunstigere vering componenten.
 
nee het waren geen trillingen in het stuur, maar echt onrust/instabiliteit in de bochten. Ook met hoge snelheden. De suzuki's scijnen net iets meer te trillen en te schommelen dan andere motoren.

De voorwiel werd gauw een beetje zweverig bij sportief rijden.

Al met al, het wordt een keuze tussen uiterlijk en weggedrag, als het een nieuwe fiets wordt natuurlijk
Z750R is een leuke. Heeft de vering, remmerij en achterbrug van de Z1000 dus net ff leuker dan de budgetparts van de normale versie :)
 
Yamaha YZF R1
You scored 7 moxie, 14 zeal, and 4 pomp!

You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match. Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1. Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)

It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)
Your Analysis (Vertical line = Average)
 
Heeft waarschijnlijk te maken met de budgettair gunstigere vering componenten.


ja idd, met een hyperpro setje schijn je dat weg te kunnen nemen. Maar dat kost je wel 1000 euro. Dus niemand die het zomaar er op monteert.


nee het waren geen trillingen in het stuur, maar echt onrust/instabiliteit in de bochten. Ook met hoge snelheden. De suzuki's scijnen net iets meer te trillen en te schommelen dan andere motoren.

De voorwiel werd gauw een beetje zweverig bij sportief rijden.

Al met al, het wordt een keuze tussen uiterlijk en weggedrag, als het een nieuwe fiets wordt natuurlijk
Z750R is een leuke. Heeft de vering, remmerij en achterbrug van de Z1000 dus net ff leuker dan de budgetparts van de normale versie :)


Ik vind de R ook een stuk mooier, 'afgewerkter'. Maar dat kost je wel zomaar 1000 euro meer -O- Weet niet zeker of ik zoveel kwijt kan..
 
Laatst bewerkt:
Yamaha YZF R1
You scored 7 moxie, 14 zeal, and 4 pomp!

You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match. Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1. Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)

It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)
Your Analysis (Vertical line = Average)


enge test ! :r
 
nee het waren geen trillingen in het stuur, maar echt onrust/instabiliteit in de bochten. Ook met hoge snelheden. De suzuki's scijnen net iets meer te trillen en te schommelen dan andere motoren.

De voorwiel werd gauw een beetje zweverig bij sportief rijden.

Al met al, het wordt een keuze tussen uiterlijk en weggedrag, als het een nieuwe fiets wordt natuurlijk
Keuze zou voor mij snel gemaakt zijn, ik zou weggedrag boven uiterlijk kiezen wat motoren betreft.
Het gaat er immers om dat je lekker kan rijden en bochten kunt maken.

Maar dat ben ik dan.
 
ja idd, met een hyperpro setje schijn je dat weg te kunnen nemen. Maar dat kost je wel 1000 euro. Dus niemand die het zomaar er op monteert.Ik vind de R ook een stuk mooier, 'afgewerkter'. Maar dat kost je wel zomaar 1000 euro meer -O- Weet niet zeker of ik zoveel kwijt kan..
Ze zijn later bij eventuele verkoop wel een stuk waardevaster aangezien er een stuk minder directe concurrenten te koop staan dus op die 1000 euro extra schrijf je dan relatief weinig af :)
 
Vandaag even een spaarplan voor mezelf opgesteld, zodat er in 2012 een S1000RR voor de deur in een garage in de buurt staat. :P

Heb de test ook gedaan, uitslag was een R1....

Wordt er dit weekend nog gereden eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan