Motor GPS tracker *nieuw in doos*

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Hierbij verkoop ik mijn GPS tracker, had er 2 in China besteld. 1 voor mijn auto en 1 voor mijn (toekomstige?) wegmotor. Nu staat echter mijn auto in de verkoop dus daar is hij niet meer voor nodig. Hij is gewoon helemaal nieuw en ongebruikt in de verpakking.

Hij is ideaal voor de motor omdat hij ideaal klein is (zo groot als een lucifer doosje) en er een magnetische klep bij geleverd wordt zodat je hem kan vastzetten op je frame oid.
Er zit geen simkaartje bij dus die moet je ff zelf erbij fixen, via marktplaats 10 euro btg voor 2-5 euro op een simkaart ;)

Wat erbij zit?
- 2 accus
- Magnetenhouder
- Waterdicht hoesje
- USB kabel
- Gebruiksaanwijzing voor de VELE functies
- CD met software/drivers
- Netstroom adapter

Het gaat om deze:
micro_realtime_GPS_tracker_D-GT-3101.jpg


Mag weg voor 55 euro excl verzenden binnen NL/BE, dat heeft ie mij gekost. Dat waren verzendkosten, inklaringskosten en paypal kosten uit China... Het is dat hij weg moet, zie dat diverse aanbieders op marktplaats ze ook aanbieden maar dan voor stukken meer.
 
Laatst bewerkt:
-Los gebruik, gps tracker gaat ongveer 4-5 werkdagen mee. ( 2accu's bijgeleverd+acculader)
-Aansluiting op externe accu, tracker gaat onbeperkt mee.
-Traceer alles doormiddel van een simpel smsje.
- Door middel van een GPRS geactiveerde simkaart kan het ook realt-time gevolgd worden


GPS Tracker. Geen alarm, maar wel realtime meekijken waar uw voertuig zich bevind!

Het werkt als volgt: In dit zendertje zit een GPS ontvanger en een simkaartje van een normale mobiele telefoon (prepaid met tegoed om te smsen). Deze zender plaatst u vervolgens in uw auto op een plaats die moeilijk te ontdekken is. Mocht uw auto gestolen worden, dan stuurt u simpelweg een sms naar het nummer van de simkaart in de zender en dan krijgt u de GPS coordinaten terug gestuurt in een sms. Deze coordinaten voert u vervolgens in in google maps/earth en u weet exact de locatie waar uw voertuig zich bevindt.

Dit is één van de kleinste in zijn soort, kan gemakkelijk ongezien op veel plekken geplaatst / weggestopt worden.

GPS Tracker is een kleine GSM/GPRS module, waarmee u ten allen tijde uw voertuig, boot of machine in de gaten kunt houden. GPS locatie, SMS alarm en GPRS online speed-tracking. Snel, simpel en goedkoop!. Bewaak en bedien uw waardevolle bezittingen met dit geavanceerd GPS systeem. Localiseer uw bezit via internet in één oogopslag op straatniveau!

----------------------------------------------------------------------------------------
Dit kon ik ff snel vinden, aangezien ik geen had om het zelf te typen. Volgens het boekje beschikt hij ook over: auto track (dus checken waar de gps is), voice surveillance (hoor je via je je telefoonde geluiden rond de gps_), geo-fence, bewegingsalarm, snelheidsoverschrijding alert, SOS functie, low battery sms alarm.

Dat is het ongeveer :)
 
En hoe groot is zo'n accu? :+

Dus als je hem met accu in je motor verstopt gaat hij onbeperkt mee, anders maar 4-5 dagen?
 
Nee, als je hem op z'n interne accu laat werken gaat ie 4 a 5 dagen mee. Stel dat je hem aansluit op je eigen motor accu gaat ie onbeperkt mee. Die accu zit gewoon in de tracker zelf die zo groot is als een luciferdoosje ;)
 
Hm, ik denk dat ik mijn eigen setje ook weg doe.. Kan nog ff duren voor ik een geschikte motor heb ..
Dus wie wil het laatste setje van de 2 voor slechts 55 euro ?
 
Gaat het om de echte XEXUN tracker, of gaat het om een kopie (zoals deze)?
Als het een kopie is zal het real-time tracken via GPRS niet altijd werken. Heb je dat geprobeerd?

Ook opletten bij het aansluiten op de motorbatterij! Op de meeste motoren is dat nog steeds 12 volt. De tracker heeft 5 volt nodig! Bij de originele Xexun is een speciale voeding voorzien.
 
Laatst bewerkt:
ja, en die zit er dus helaas niet bij dus ik moet inderdaad wat gaan verzinnen hem op te laden op de fiets...
wel enorm snel geleverd trouwens! binnen 1 dag!
 
Zie je dat gele driehoekje rechtsboven de OP? Daar op drukken en dan (waarschijnlijk Meangreengirl) heel lief om een slotje vragen ;)

Deze keer heb ik het nog voor jou gedaan, omdat ik voor de titel "Slotjesaanvrager van 2011" ga :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan